Hotmail account 'door iemand anders gebruikt'

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellepc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
82
Toen ik een paar weken terug uit Spanje terug kwam van vakantie kon ik ineens niet meer bij mijn hotmail account. Als ik inlog krijg ik namelijk deze melding:
"Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt
Om jou—en alleen jou—weer toegang tot [email adres] te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is."


Als ik dan doorklik kan ik bevestigen dat het email-adres van mij is door een beveiligingscode naar een email adres te sturen dat ik blijkbaar een hele tijd geleden aan het hotmail account heb toegevoegd. Er staat: 'Email naar Je*****@hotmail.com'. Alleen nu is dus het probleem dat ik niet meer weet wat er op de plek van de sterretjes moet staan omdat ik dat account echt heel lang geleden heb toegevoegd en ik het ook (blijkbaar) nooit meer heb gebruikt.

Omdat dat niet lukt kan je dus ook uitkiezen uit een optie: 'Ik heb geen toegang tot deze opties'
Als je dat doet wordt je doorgestuurd naar een soort formulier waar je zoveel mogelijk informatie moet invullen zodat er gecheckt kan worden dat je de echte eigenaar bent. Dit heb ik al meerdere malen gedaan maar dat is steeds afgewezen.

Het aparte is dat ik nog wel mijn wachtwoord heb kunnen veranderen (nadat m'n account geblokeerd was) door een code naar m'n mobiel te sturen (die blijkbaar ook verbonden is mijn mijn hotmail account). Dus dat wordt wel geloofd om mijn wachtwoord te veranderen maar niet om te verifiëren dat ik de echte eigenaar ben.

Ik hoop dat jullie iets weten wat ik nog zou kunnen doen om het op te lossen. Is er misschien een email adres van microsoft waar ik dit soort dingen kan bespreken ofzo (ik heb het nog niet kunnen vinden).

Alvast bedankt, Jelle
 
Niet wat je wilt horen maar ik vrees dat je verder geen opties hebt.

Tardis
 
Bedankt voor je reactie, maar heeft microsoft echt niet ergens een soort email adres voor klachten of iets dergelijks waar ze je persoonlijk kunnen helpen? Nu wordt ik alleen maar doorverwezen van de ene bot met standaard antwoorden naar de andere.

Blijf het toch ook raar vinden dat ik wel m'n ww kan veranderen met m'n telefoon maar het niet kan gebruiken om mijn account te herstellen.
Of als ik zou weten wat er op de plek van de *** staat is dat waarschijnlijk ook al genoeg.
 
precies het zelfde hier

Beste,

Precies hetzelfde hier. Helaas lees ik op meer forums dit probleem maar nog steeds nergens een oplossing gevonden. Schande van Microsoft/hotmail
 
Hierbij meldt ik even dat het opgelost is.
Heb een email van microsoft gekregen dat ze nu dus wel hebben kunnen verifiëren dat ik de echte eigenaar ben (na 6x ofzo zo'n formulier invullen en meer dan 2 maanden nadat mijn account is gesloten).

Voor degene die ook dit probleem hebben vrees ik dat er inderdaad echt niks anders opzit dan dat formulier zo goed mogelijk in te vullen (kijk desnoods bij kenissen voor onderwerpen over emails ofzo) want ik ben er dus wel achtergekomen dat de klantenservice van hotmail/microsoft belabberd is.

Bedankt voor de hulp.
 
opgelost.

Ik heb ook via de website een chat gestart en daarmee in contact gekomen met een medewerker. Ze hebben er een spoedcase van gemaakt omdat ik aangaf al een tijdje te wachten en een dag later kreeg ik een mailtje op het alternatieve email adres met een link waarmee ik het wachtwoord kon resetten.

Corne
 
Gelukkig is het bij jou ook opgelost.
Zou je misschien aan kunnen geven waar je die chat precies hebt gevonden? (Niet voor mij, maar voor andere die misschien ook dit probleem hebben en naar een oplossing zoeken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan