Allereerst zijn het geen virussen maar false positives, waarvan het bekend is dat het door de betreffende software vrijwel altijd wordt aangegeven.
Ik heb SAS zojuist bij mij geïnstalleerd en kreeg binnen 10 minuten meer dan 100 meldingen, terwijl ik je kan beloven dat er niets schadelijks op mijn pc staat.
Dit is dan ook de reden dat we je het advies geven SAS te verwijderen en nooit meer te gebruiken, andere reden heb je hier niet voor nodig.
Mensen die dit als "dagelijks werk" doen zijn niet per definitie goed in dat werk.
We vragen niet dat je blindelings doet wat we zeggen, we geven advies en als je het niet wilt aannemen doe je dat niet.
We laten ons hier niet afkatten, omdat de toon van iemand je niet aanstaat terwijl deze meer dan terecht is.
Je geeft aan dat iemand een dag is bezig geweest je pc te maken door adviezen die hier zijn gegeven, waarom kom je dan nog terug?
Je vraag is al meerdere keren beantwoord en voor mij is het klaar.
Je bent zijn kleine zusje misschien niet, maar wij doen dit voor de community en we doen dit vrijwillig en laten ons dan ook niet afkatten als ons advies teniet wordt gedaan.
Dat is je eigen keuze.
EDIT:
Om je dan toch nog maar van dienst te zijn.
Ze melden zelf dat er een update is uitgerold, omdat het programma false positives geeft.
Er is sowieso niets aan de hand met de bestanden genoemd in SAS.
Dus updaten en daarna alsnog lekker verwijderen.