Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
187
Goedemiddag,

Ik krijg steeds de foutmelding

Ik krijg steeds de foutmelding;

"C: ApVxdWin.exe - Systeemfout
Het programma kan niet worden gestart omdat rtl120.bpl ontbreekt op uw computer.
U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren."

Of;

"Inicio.exe - Systeemfout
Het programma kan niet worden gestart omdat rtl120.bpl ontbreekt op uw computer.
U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren."


Ook krijg ik allemaal kleine vierkantjes als tekst, bijvoorbeeld in het programma Word maar ook elders. In plaats van bestand, afdrukken enz. staan er dus allemaal kleine vierkantjes..

Ik kan Panda internet security ook niet verwijderen. Inmiddels heb ik wel Microsoft Security Essentials kunnen installeren en Panda is volgens mij uitgeschakeld. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik kan doen?

Ik heb echt alles geprobeerd; systeemherstel (mislukt steeds), systeemcontrole, virusscan, spyware scan, schijfopruiming enz..
 
Kennelijk dit. Opstarten van de computer op de F8 toets en kies Veilige modus. Werkt hij nu wel wel. zonder dat gedoe als in normaal starten. Verwijder eens Tune-Up Utilities uit de software lijst via configuratiescherm, Een programma verwijderen. Wellicht kun je ook in die veilige modus ook die Panda verwijderen en de nek omdraaien. Twee scanners conflicteren ook vaak met elkaar.:(
 
Hoe weet je dat ik Tune-Up Utilities heb geinstalleerd? (dat klopt)

Inmiddels krijg ik geen gekke meldingen of vierkantjes meer en lijkt het probleem te zijn opgelost, maar Panda is nog steeds niet (helemaal) verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik las dat ooit in een of ander vakblad van computers. Mhh nu panda nog dus die kan je niet verwijderen via veilige modus en normaal ook niet??
 
Oke ik zocht even. Dit zou hem moeten verwijderen. Klik (Engels) ;) en succes ermee.
 
OK, hier is het logje;

*Knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.. ik begin me nu wel te irriteren want ik kreeg weer dezelfde foutmelding terwijl ik dacht dat ik het al opgelost had :D
 
Laatst bewerkt:
Grrr. :evil: Lijkt op virus, trojan spyware. Dus het is niet mogelijk om deze de nek om te draaien. Klik

Dit is erg jammer. :eek: Irritant zeker ja.
 
Hallo Freedom. Is het opgelost, :thumb: kun je in het kort uitleggen hoe.? a.u.b., zodat anderen hier misschien ook wat aan hebben. ;)
 
Hallo Freedom. Is het opgelost, :thumb: kun je in het kort uitleggen hoe.? a.u.b., zodat anderen hier misschien ook wat aan hebben. ;)

Hoi manamana,

Ik heb hulp gekregen van een Belgische expert op een forum.

- eerst moest ik HijackThis installeren, dan het logje posten van de scan.

- ook moest ik Panda proberen te verwijderen met de Panda removal tool.

- ik moest met HijackThis alleen een bepaalde item scannen en verwijderen door fix checked te klikken

- dan nogmaals een logje posten van een nieuwe HijackThis scan

- nu nog ComboFix downloaden en antivirus en spyware programma's uitzetten

- dan het logje van de scan met ComboFix posten

dat was het ongeveer, als je de details wilt weten kan ik een link posten naar die forum :)



-
-
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt zo. Nee dat is goed zo je hebt nu duidelijk uitleg gegeven. In ieder geval bedankt voor de terug koppeling. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan