Wachtwoord WinRar bestand ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeVviN

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2012
Berichten
68
Hoi,

Heb onlangs een film gedownload, en kwam te weten dan deze in een rar bestand staat dus wil ik deze openen maar vraagt hij een wachtwoord.

Maar zoals jullie waarschijnlijk al konden raden moet je eerst een actie waar je moet voor betalen beëindigen

Weet iemand soms hoe je dat opent zonder een wachtwoord of een manier dat je het wachtwoord kan achterhalen?

Het is heel irritant dat je films download die vrij lang duren die uiteindelijk dan niet kunt kijken!!! :evil:

:shocked:
 
Deze rar 'films' zijn in alle gevallen nep dus verlies je tijd er niet aan. Hetzelfde geldt voor muziek albums die in zo'n rar zijn gestopt met de mededeling dat je een mee moet doen aan een actie om het rar bestand te unlocken. Je kunt voor het downloaden altijd in het bestand kijken, zie je dat het rar is (bij muziek en film) moet je het dus niet downen.
 
Ik download ook films in rar bestanden......alleen ik doe dat via een forum waar geen ww aan vast zitten......gebruik nieuwsgroepen.
 
Downloaden via nieuwsgroepen is een andere manier van downloaden waarbij alles meestal betrouwbaar is in tegenstelling tot torrents. Ikzelf heb ze nooit gebruikt maar er zijn genoeg eenvoudige handleidingen te vinden op internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan