advies gevraagd: ipad of tablet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Onze zoon van 8 heeft gespaard om een tablet te kopen. Hij wil er vnl. muziek en spelletjes op doen, of youtube.
Ook wilhij het 'een beetje' voor school gebruiken.
Hij heeft zelf zijn zinnen gezet op een ipad 2. Nou ben ik geen Apple fan dus ik probeer hem eigenlijk een Android aan te praten.
Maar ik zou van de kenners wel eens advies willen hebben. Hij heeft ongeveer 400 euro te besteden. Graag jullie adviezen!
 
weet je welke adviezen je nu krijgt???
de gene met een ipad zoals ik zeggen ,neem een ipad
degene met android zeggen neem android
dus je schiet er niks mee op
ik heb ipad3 en ben er erg tevreden mee,snel,goed aanraakscherm en vrijlang 10uur met batterij
 
Wat van schagen zegt zit zeker wat in. Wat een heerlijkheid mijn ipad 3 ook. Maar ja smaken verschillen. Mijn vrouw begint ook al te gillen, van ik wil een Ipad. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mijn vrouw zegt dit beeld is mooier dan ........ hahahahaha.

Ik heb deze voor je opgezocht. Klik en bekijk het eens even. Dan heb je een idee over het hoe en wat. Heel internet staat er vol van. De een vind dit de ander vind dat. ;)
 
Hij wordt er echt blij van als hij een iPad neemt. Dat jij geen Apple fan bent, oke. Maar om nou je zoontje daarom geen fijner product te laten kopen...

Een android is meestal gemaakt van goedkoper materiaal, terwijl een iPad stevig aanvoelt.
Een iPad is ook veel gebruiksvriendelijker dan een Android, dus voor een kind van 8 jaar is een iPad dan ook fijner.

En inderdaad gaat iedereen met een iPad zeggen dat je een iPad moet nemen, en iedereen met een Android gaat zeggen dat je een Android moeten nemen.
Ik heb zelf geen tablet, maar heb met veel verschillende Androids gewerkt, en ook met verschillende iPads, en als ik mocht kiezen tussen een iPad van €500,- en een Android van €250,-, die allebij dezelfde specificaties hebben, dan werd het voor mij de iPad!
 
ook ik heb een ipad wel de 2 maar toch goed genoeg voor mij.
Let wel op dat je op een ipad niet alles kunt bekijken wat je met een android wel kunt.
Zo doen niet alle flash applicaties het niet.
Kan ik geen sopcast op mijn ipad gebruiken.
Android ligt dichter bij een windows pc.
Apple is echt iets heel anders, dus om hem iets te leren ......
nee advies ga ik niet geven....
Het gevoel moet je zelf gaan voelen.
loop eens bij een mediamarkt naar binnen en bekijk ze beide eens.
dan weet je wat je moet doen.
 
Als je een iPad koopt is het ook nog eens makkelijker om te kiezen. Er zijn namelijk honderden verschillende Androids, en maar één type iPad. (Op de generatie, de opslag en 3G na.)
Ook is de iPad veiliger dan een Android. iOS (het besturingssysteem van iPads, iPhones, iPods en Apple TV's) is namelijk het veiligste besturingssysteem voor mobiele apparaten.
Ook is de App Store veiliger en zullen er, dankzij de strenge controle van Apple bij het uploaden van Apps, geen Apps met malware/virussen in de App Store staan, wat bij Android wèl het geval is.
 
Nouik hoor het al, het is duidelijk. Het overgrote deel van jullie geeft veruit de voorkeur aan een Android. ik WIST het!!!:p
maar goed, ik zet alle Apple aversie overboord en ga morgen samen met onze knul een Ipad kopen..
Bedankt voor de reacties!
 
Verstandige keuze. :)
Ik hoop dat hij er veel plezier van zal hebben, en misschien vind je het zelf ook nog wel heel erg leuk? ;)
 
doet pa er nog een paar euro bij?
zo ja ga dan voor een 32 Gb versie met wifi en als pa nog een beetje overheeft neem dan meteen de 3G functie erbij.
Hoef je niet meteen een abbo bij te kopen maar later zul je er voordeel van hebben.
 
Nog € 100 erbij, hahaha, jawel dan heb je 64 gig. Wat zal het kereltje blij zijn. Jij ook veel plezier ermee Jeroen.
 
Ik heb zelf geen iPad. ;)
Wel een iPhone en een MacBook Pro. Beste merk dat ik ooit heb gehad. :D
 
Haha, pa doet ver nog 100 bij? nou, pa vindt het wel welletjes zo.....
 
welk model gaat zoon lief kopen.?
 
mooi zo en is hij er nu tevreden mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan