Chrome - YouTube video's haperen (laggen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NerminzZ

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
Hallo, ik heb een probleem met Chrome.

Telkens als ik een video afspeel (muziek), zijn de eerste 10 seconden goed en daarna hapert het de hele tijd.
Ik heb rondgezocht en er stond iets over built-in flashplayer, nou heb ik ze (plaatje) allemaal al één voor één getest, en toch nog haperingen.
http://i.imgur.com/QTsNn.png

Wat specs van me laptop:
Acer Extensa
2,2ghz CPU
2GB RAM
Windows 7 Professional 32-bit (legitiem)

Vriendelijke groet,
NerminzZ

Laatst bewerkt:
Misschien ligt het aan je internet, misschien aan je videokaart, misschien inderdaad aan je browser. Haperen de video's ook als je al een tijdje wacht met de video op pauze? Dat de video eerst kan downloaden?
En probeer het ook even met IE. Misschien dat dat wel snel werkt. En er is ook een bèta-versie van Youtube in HTML5 beschikbaar; misschien dat die wel snel werkt. Probeer eerst even de andere oplossingen.

Hallo NerminzZ. Wellicht deze even doornemen. Het zijn er wel een paar. Succes. Klik ;)

Misschien ligt het aan je internet, misschien aan je videokaart, misschien inderdaad aan je browser. Haperen de video's ook als je al een tijdje wacht met de video op pauze? Dat de video eerst kan downloaden?
En probeer het ook even met IE. Misschien dat dat wel snel werkt. En er is ook een bèta-versie van Youtube in HTML5 beschikbaar; misschien dat die wel snel werkt. Probeer eerst even de andere oplossingen.

Mijn internet is 10mb/s, videokaart drivers updated, op Firefox geen lagg.
Ja de video's haperen ook al is de gedownload (gebufferd).
HTML5 al geprobeerd, zelfde resultaat.

Als dat lijstje van manamana niet heeft gewerkt, kun je ook nog proberen de webpagina te verkleinen met [Ctrl] + [-]. Als dat ook niet werkt, dan weet ik het niet meer :confused:

Schakel die pepper flash player eens uit en schakel de versie van 2 eronder in. [Zie je schermafdruk.]
Veel problemen gezien op Helpmij over die ingebouwde flash variant, vandaar dat je dit even moet proberen om de interne uit te schakelen en de 'externe' te gebruiken.

Tijs.

Ik heb hetzelfde,
Mijn flashplayer crasht vaak en als ik video's bekijk dan slaan alle tabbladen steeds vast.
heb alle plugins al uitgeschakeld gehad en andere externe versies geïnstalleerd niets helpt.

Dit was de reden dat ik naar chrome ging, omdat dit bij FF gebeurde en nu doet FF het en Chrome niet =D

@grumbknow:Lees ik je verhaal nu goed als: Je hebt problemen met flash gehad in FF en (toevallig) heb je die problemen nu in Chrome niet? Of bedoel je het precies andersom?
Mocht jij (of de vragensteller) nog voorbeelden op Helpmij.nl nodig hebben waarbij het uitschakelen van de interne flash player ten voordele van de externe in Chrome geholpen heeft:
link1
link2
link3
link4

Tijs.

Schakel die pepper flash player eens uit en schakel de versie van 2 eronder in. [Zie je schermafdruk.]
Veel problemen gezien op Helpmij over die ingebouwde flash variant, vandaar dat je dit even moet proberen om de interne uit te schakelen en de 'externe' te gebruiken.

Tijs.

He, wat raar. Nu doet hij het gewoon perfect, terwijl ik ze allemaal 1 voor 1 heb geprobeerd en dat geen resultaat gaf.
Hij staat nu op:

Beschrijving: Shockwave Flash 11.4 r402
Versie: 11,4,402,265

Bedankt allemaal voor de hulp. :thumb:

Laatst bewerkt:
Oh oke mooi. Dus samenvattend ook voor mensen die met dit probleem zitten. Deze even raadplegen. Klik

Dan gaat het dus over Adobe Shockwave-plug-in. En inderdaad. Ik moet zeggen dat Chrome vele opties aanbied m.b.t. tot oplossingen.

Maar fijn dat het is opgelost. En goed gezien tijs.

Ik heb de oplossing verkeerd begrepen, bij mij stonden ze, na op details te hebben geklikt, namelijk alle 3 ingeschakeld. Ik het nu alleen de bovengenoemde versie aan en ook geen problemen meer!

@grumbknow:
Oh... Nog mooier :D Jij hebt dus ook wat aan de tip gehad...

Bedankt voor de terugmelding. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan