pietdepiet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2012
Mijn laptop, een Dell Latitude E4310, start niet meer op. Wanneer ik de aan/uit-knop indruk wordt hij wel actief (hij maakt een beetje geluid, waarschijnlijk de ventilator?), maar na 2 seconde valt hij weer uit. De controlelampjes blijven daarna nog ongeveer 30 seconde aan; het lampje voor internet en het lampje voor de harde schijf blijven constant branden, het lampje van de stroominvoer knippert. Wanneer ik mijn laptop op netstroom aansluit (met en zonder batterij) blijft daarna het lampje van de harde schijf constant branden (totdat ik de netstroom weer weghaal), als ik op de batterij opstart gaan alle lampjes na die 30 seconde uit.
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik eventueel zou kunnen doen?
Ik heb al geprobeerd zonder netstroom en batterij de aan/uit-knop een tijdje ingedrukt te houden, dit had geen effect. Mijn scherm geeft geen beeld in die 2 seconde.
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik eventueel zou kunnen doen?
Ik heb al geprobeerd zonder netstroom en batterij de aan/uit-knop een tijdje ingedrukt te houden, dit had geen effect. Mijn scherm geeft geen beeld in die 2 seconde.
Laatst bewerkt: