Berichten komen niet in Postvak in Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Berichten
81
Hallo,

Ik heb 2 e-mailaccounts van Ziggo, in de 2e account komen sinds kort geen berichten meer in Postvak in. Rechtsonderin scherm zie ik de wel e-mails verschijnen in een pop/up, maar daar blijft het bij. De berichten zijn wel te ontvangen via de webmail.
Bij Ziggo kom ik niet verder, weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Groeten,
Wendy
 
Verwijder account in Outlook en voer het daarna opnieuw op.
 
Maar ben ik dan niet al mijn berichten in Postvak in en in de aangemaakte mappen kwijt?
 
heb je niet toevallig een spamfilter die zijn werk erg goed doet?

Daarnaast slaat outlook 2010 elk mail account op in een eigen map.
Dus als je een nieuw email account toevoegt, komt er een aparte map met de naam van dat account, met ook een aparte postvak IN erbij. Wellicht staan hier de missende emails wel.

Derde mogelijkheid. Als je het bericht binnen ziet komen met de popup, klik dan op deze popup. Hiermee wordt de email geopend. In de mail kun je via Bestand->Info->In het blokje 'Item naar een andere map verplaatsen' zien in welke map deze staat.
 
Komen inderdaad niet in 1 Postvak In maar in 2 verschillende. Daar al naar gekeken !?
 
Hij heeft het maanden gedaan, dus of de spamfilter ermee te maken heeft? Niet 1 bericht komt meer binnen.
De berichten staan niet in de map zoals je hebt aangegeven.
3e optie, gedaan. Ik heb de mail verplaatst zoals je beschrijft (naar Postvak in), maar ik kan nergens de bestandslocatie vinden? Ook niet voordat ik hem verplaatst
 
Bij "Item naar een andere map verplaatsen" staat achter "Huidige map" niets, bij mijn andere emailaccount als ik daar bij een willekeurig bericht kijk, staat daar "Postvak in". Dus hoe kom ik erachter waar hij ze opslaat? Enig idee?
 
Die locatie heb ik al bekeken, daar staat van beide accounts wel een pst bestand. Maar als ik dat open via OUtlook gebeurt er niets. Als ik het importeer ook niet.
 
Staat er soms een filter ingesteld? bijvoorbeeld enkel "Ongelezen mail weergeven"?
 
Niet dat ik kan terugvinden, als hij het eerst wel heeft gedaan, ik heb niets ingesteld. Dat zou vreemd zijn. En nieuwe mail is ongelezen, dus dan zou hij dat weer moeten geven.
Het gaat ergens mis met wegschrijven lijkt het, omdat ik wel de popup van de mail te zien krijg.
 
Heb je geen berichtregel aangemaakt bij dit account.

Loop de gegevens van dit account eens helemaal na.
 
Ik heb er nog eens naar gekeken, de map waar de mail in terecht moet komen die bij accountinstellingen staat weergegeven, stond niet Postvak in achter, dit heb ik erachter gezet en hij doet het weer! Geen idee wat er is gebeurt dat dit weg is gevallen oid.
Bedankt iig voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan