Na een lange zoektocht kwam ik dit antwoord tegen:
Dus op mijn oude PC had ik hoop maar opgegeven RTL XL ooit aan de praat te krijgen. Intussen heb ik een andere PC, maar desondanks krijg ik het niet voor elkaar een uitzending gemist te kijken van RTL XL. Om moedeloos van te worden.
Ik heb de laatste Silverlight Versie: 5.1.10411.0 geinstalleerd en opnieuw gestart. In Firefox 15 krijg ik het niet aan de praat, zelfs in IE9 welke alleen met W7 is (mee)geinstalleerd, zonder dat daar inhoudelijk iets aan veranderd is, doet RTL XL het niet.
En welke onderdeel van mijn PC dan DRM compatibel moet zijn kan ik nog niet vinden? En of dat onderdeel dan wel/niet DRM compatibel is?
Mobo: Asus P5Q Deluxe
VGA: Asus EN8600GT
Wat moet ik nog doen?
Bedenk bijvoorbeeld dat DRM een ingewikkeld samenspel is van hardware, software. Je hardware moet compatibel zijn met DRM. Die 6002 wijst op een licentie fout. Het kan zijn dat Silverlight niet kan vaststellen dat je hardware DRM compatibel is. De content wordt dan niet afgespeeld.
Dit is wat de bedrijven zoals Microsoft je niet vertellen over DRM. Wellicht heb je net een fortuin uitgegeven aan een multimedia oplossing. Dikke pech als componenten daarvan DRM niet ondersteunen. Een hoop legale content kun je dan wel vergeten. Gelukkig is er de PirateBay nog. Praktijken zoals DRM dwingen mensen de illegaliteit in.
Wil je dus echt RTL XL met Silverlight, probeer het dan met andere hardware
Dus op mijn oude PC had ik hoop maar opgegeven RTL XL ooit aan de praat te krijgen. Intussen heb ik een andere PC, maar desondanks krijg ik het niet voor elkaar een uitzending gemist te kijken van RTL XL. Om moedeloos van te worden.
Ik heb de laatste Silverlight Versie: 5.1.10411.0 geinstalleerd en opnieuw gestart. In Firefox 15 krijg ik het niet aan de praat, zelfs in IE9 welke alleen met W7 is (mee)geinstalleerd, zonder dat daar inhoudelijk iets aan veranderd is, doet RTL XL het niet.
En welke onderdeel van mijn PC dan DRM compatibel moet zijn kan ik nog niet vinden? En of dat onderdeel dan wel/niet DRM compatibel is?
Mobo: Asus P5Q Deluxe
VGA: Asus EN8600GT
Wat moet ik nog doen?