pst bestanden importeren in Windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erszie

Verenigingslid
Lid geworden
22 nov 2011
Berichten
81
Is het mogelijk om pst bestanden te importeren in windows live mail?
Ik wil de contacten en mails op een ander pc zetten waar ik geen outlook op heb staan maar wel windows live.
Ik hoop dat dit kan.
 
Je zou dezelfde werkwijze kunnen proberen zoals hier omschreven (daar beschreven voor Windows Mail, maar het idee is hetzelfde).

PS: Het gaat hier echt over contactpersonen, dus NIET de e-mail adressen die worden gecached in Outlook als je ze handmatig inklopt. Daarvoor kun je (als het Outlook 2003 of Outlook 2007 betreft) kijken naar NK2Edit, waarmee je ook de e-mail adressen in .NK2 kunt exporteren naar .csv

Tijs.
 
Hoi Tijs,
De contactpersonen lukken wel maar voor de mails zie ik geen enkele optie. Ik gebruik outlook 2010 en Win Live mail 2011. Ik hoop dat je een oplossing voor me hebt.
 
Ik zie bijv. deze instructie, die gebruik maakt van Mailstore Home voor het exporteren van mails naar .EML bestanden, waar Windows Live Mail wat mee kan.
Alhoewel niet expliciet genoemd, ga ik ervan uit dat die ook vooruit kan met .pst bestanden van Outlook 2010 (zover ik weet zijn de formaten/indeling van Outlook 2007 en Outlook 2010 .pst bestanden hetzelfde).

Tijs.
 
Ik heb Mailstore Home geinstalleerd maar het lukt niet om de postvakin en de onderliggende mappen naar windows live te exporteren. Ik blijf dezelfde mogelijkheden zien bij importeren in Windows Live Mail. Wat ik ook probeer er gebeurt in Mailstore van alles maar ik zie niets bij Live Mail.
Ik doe beslist iets niet goed, maar ik weet niet wat.
 
Hopelijk heb je wel goed gelezen waar ik het in mijn vorige mail over had? Als je het goed gebruikt hebt resulteren er .EML bestanden na je export acties vanuit Outlook.
Die .EML bestanden kun je (o.a.) vanuit Verkenner slepen in een mailmap binnen Windows Live Mail (bijv. Postvak IN).

Tijs.
 
Opgelost. Ik heb een oude Outlook versie (2007) op deze laptop geïnstalleerd en dit is gelukt. Met de .eml bestanden lukte het niet. Het zal wel aan mij liggen maar dit kan ik nu afsluiten.
Bedankt voor het meedenken en aanreiken van mogelijke oplossingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan