uitpakken van bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driver

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Berichten
136
Wie kan mij vertellen hoe ik een ingepakt bestand met de exstensie .rsv kan uitpakken
 
uitpakken

het lukt me niet me de link die ik kreeg
Het gaat om een file die met Recovermyfiles is gemaakt
De file is RMF_savesearch.rsv
Hoe kan ik deze file weer uitpakken:evil:
 
ingepakte bestanden kun je het beste uitpakken met programma waarmee ze gemaakt zijn
 
uitpakken

dat is juist het probleem uitpakken in het zelfde programma kan wel maar krijg ze dan niet op de harddisk terug
 
Zou je misschien uit kunnen leggen wat je doet en waarom het dan spaak loopt? Krijg je een foutmelding? gebeurt er niets?
 
:evil:Als ik in het programma weer alles laod dan zie ik ook alle file oa outlook etc
Maar er gebeurd niets ik krijg het niet van elkaar om te terug te zetten op de harddisk

kan het in het programma niet vinden de inlees file is rmf_savesearch.rsv

ben benieuwd of je me kan helpen:evil:
 
http://forums.getdata.com/computer-...v4-saving-data-recovery-results.html#post9403 Daar zeggen ze: Once the files have been saved, use Windows to open them normally to ensure that they save process has been successful. Dus met Windows... Op die site is een forum voor die software.

Ik ben anderhalf uur bezig geweest met films bekijken op internet over dat programma en fora uit te spitten. Ik kan alleen maar vinden hoe je de data saved, maar niet hoe je het terugzet.
 
Bedankt voor je uitleg ga weer contact opnemen met getdata
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan