Bestellen spellen met PaySafeCard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

l2emco

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2012
Berichten
6
Hallo mensen,

Ik heb een vraag over waar je games kan bestellen met een PaySafeCard. Ik wou graag Medal of Honor - Warfighter voor PS3 Bestellen maar kan geen site vinden waar ik m kan kopen.
Jullie vragen zich misschien af waarom ik dan met Paysafe wil betalen? Omdat ik nog 2x een kaart heb met €50,- er op. Ik zou die toch een keer graag op willen maken :rolleyes:

Als iemand mij een goeie en vertrouwde website kan geven om een PS3 Game te kopen kan geven zou fijn zijn.
En als dit er echt niet is, kan iemand me misschien vertellen waar ik PSN Cards kan kopen ook met PaySafeCard.

Ik hoor het zo snel mogelijk,


-Remco.
 
Jawel ik vertrouw deze wel bestel wel de goede dus niet de be, de maar de nl

Nee maar je kunt hem daar wel kopen en online gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja haha.. weet ik ook dat je daar paysafecard kan kopen:p En ik heb een PSN card gekocht op de hierboven genoemde website voor €100,- Binnen 2 seconden direct na je klikt op "Betalen" krijg je direct een pagina met je code er op van je PSN Card. en als je het perongeluk weg klikt ofzo maakt niet uit want je krijgt hem ook in de van tevoren opgegeven e-mail opgestuurd.

-Remco.
 
Weet iemand als er ook €10,- Playstation network kaarten bestaan? Zo ja, waar koop ik die? Maakt niet uit als het me iDeal ofzo is.
 
Ter info krijg net een e-mail van Sony, dat je iDEAL of Paypal aan je account kan toevoegen. Hiermee kun je tussen de €5 en €150 euro je portemonnee opwaarderen.:)
Je kunt vanaf 16 oktober 2012 je Sony Entertainment Network-portemonnee via PayPal en iDEAL opwaarderen.

Je portemonnee kan worden gebruikt voor het kopen van allerlei content op Sony Entertainment Network, waaronder games, films en muziek.

Meld je via het internet aan bij je account om dit te doen.

Volg de onderstaande instructies op om je portemonnee op te waarderen:
• 1. Ga naar www.SonyEntertainmentNetwork.com en meld je aan bij je account.
• 2. Selecteer [Bedrag toevoegen aan de portemonnee]
• 3. Kies PayPal of iDEAL. Er wordt een nieuw beveiligd venster geopend.
• 4. Voeg een bedrag tussen de €5 en €150 toe
Opmerking: deze functie is alleen beschikbaar als je je via www.SonyEntertainmentNetwork.com bij je account aanmeldt.

Klik hier voor meer informatie

http://nl.support.sonyentertainmentnetwork.com/app/answers/detail/a_id/2948/

http://nl.support.sonyentertainmentnetwork.com/app/answers/detail/a_id/2954/

De nieuwe manieren om je portemonnee op te waarderen, zijn permanent beschikbaar. Daarnaast kun je je portemonnee nog steeds opwaarderen via een creditcard of betaalkaart en officiële prepaidkaarten.

Ga voor meer informatie over de nieuwe manieren om je portemonnee op te waarderen naar:
eu.PlayStation.com

Met vriendelijke groet,
Het Sony Entertainment Network-team
Bron;
E-mail van Sony
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan