Geluidskaart windows XP werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke van die eerste link. (zip) moet ik installeren ? Ik klik op NL. en dan staan er 4 programma's. xp sp 1, xp sp 2, w2ks p4, of srvrt m.
 
Weet niet wat je bedoeld, de bovenste is de UAA driver en bij de onderste is het voor xp kiezen, een exe of een zip en een downlaod server.
 
nou die 1e link is een zip file.
die heb ik gedownload. pak ik uit. kan ik uit allerlei mapjes kiezen met talen.
Kies is NL. en daar zitten die vier programma's kb888111xp sp 1, kb888111xp sp 2, kb888111w2ks p4, of kb888111srvrt m. in welke moet ik daarvan pakken
 
Laatst bewerkt:
1e link is een te oude update. hoef ik niet te installeren geeft mijn pc aan.
2e link is niet goed. hij zegt object moved als je er op klikt.
 
de eerste zip download hij gewoon.
De .exe files doen het wel maar als ze klaar zijn geeft hij aan dat deze niet voor het xp sp3 pakket zijn.

De 2e werkt de link gewoon niet.
als ik i accept the above aanvink en verder klik komt er object moved te staan.
 
Ja deze werkt wel.
Maar ik heb de WDM R270 al 2/3 keer geïnstalleerd. maar het wil maar niet werken.
 
Snap er geen ruk van.

Normaal installeer je eerst de chipsetdriver en na een reboot de audiodriver, thats all.
Dient wel in de bios de audio op HD te staan en niet op AC97 of sowieso niet op disabled.

Je had ook een paar reply's geleden de audiocontroller weggedaan? staat daar nu in apparaatbeheer een geel uitroepteken bij? zo ja, toch weer installeren, die heb je nodig om de audiochip zelf te laten werken.

Miss een paar screenshots via TinyPics b.v. hier plaatsen van uitgeklapte onderdelen van apparaatbeheer, ook als je verborgen apparaten aanvinkt.
 
Nee ik ook er is iets niet goed met deze pc.
multimedia-audio controller staat nu wel geinstalleerd onder REALTEK. maar wel met apparaat status: niet juist geconfigureerd. (Code 1). En een geel uitroep teken.

Krijg het gewoon niet werkend.

Heb mee gedaan aan de oktober prijsvraag.
Hopen dat ik hem win en dat dan misschien het probleem met zo'n usb geluidskaart opgelost is.
 
En als je rechtermuisklik erop doet, stuurprogramma bijwerken kiezen, windows NIET laten zoeken, dan zelf kiezen, dan niet zoeken, de rest uitvinken, dan zou je een venster dienen te krijgen met de drivers die al in de driver map staan, staat er wat bij? zo ja welke?
 
klik ik deze aan wil hij hem installeren. is hij klaar dan floept de pc uit en geeft hij aan dat hij is hersteld van een ernstige fout.
(wat ik al een 10x geprobeerd heb.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan