Claro Search verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartienuitC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Berichten
2
Sinds enige tijd heb ik Claro Search op mijn PC en ik krijg deze niet verwijderd.
Ik heb al gezocht via Google naar oplossingen maar kom steeds niet verder. Zo zie ik de software bijv. niet bij Configuratiescherm/computerprogramma's staan, ik kan dan dus ook niks verwijderen hier.
Internet Explorer start op dit moment niet goed meer op, maar Mozilla doet het nog wel.

Wie kan mij stap-voor-stap op weg helpen?

Ik heb daarnaast ook last van In Text Advertising, maar eerst wil ik die Claro Search weghebben.
 
Knap vervelend dus. :(
Wellicht kun je hier mee uit de voeten. De een lukt het wel en de ander minder of niet. Maar proberen is het waard. In het Engels maar toch.

Klikje. Succes ermee. ;)
 
Deze heb ik ook geprobeerd. Maar als ik de stappen precies volg, dan kom ik niet bij de gegevens die zij aangeven.
Bijv al bij de eerste stap via configuratiescherm dan staat het programma niet genoemd en kan ik ook niks verwijderen (bij de submap programma's).
IE werkt niet, dus daar kan ik ook niks controleren.
 
Mhh listig en hardnekkig he. Nog een proberen om deze de nek om te draaien. Voor diverse browsers zie ik. Verder heb ik het niet gelezen. Weer succes. Klikje
 
claro-search verwijderen

Het lukt mij niet claro-search te verwijderen met de genoemde programma's. :evil:
Geen van de programma's is vrij te downloaden.
Kan iemand mij aub.verder helpen?
 
claro weg!

Ik had sinds gisteravond ook last van het ***lige claro-werkbalkje. Googlen naar removal tools leverde niks op.
Via mijn Revo uninstaller prog heb ik de claro bestandjes verwijderd maar het werkbalkje bleek niet weg te krijgen.
Zonet nog even al mijn nieuwe bestanden nagelopen en daar vond ik Browsermanager, iets waar ik niet om gezocht had.
Ik heb dat verwijderd -dit keer met CrapCleaner en HUP weg was mijn claro balkje :p:p
Misschien heeft iemand iets hieraan...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dat is mooi opgelost. Als men dit leest altijd proberen. Thanks. Groet.
 
voer een systeemherstel uit vanuit je windows en normaal zou het dan weg zijn....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan