Hoe weet je welke programma's je hebt en hoe verwijder je ze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ASlot

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
79
Dit is waarschijnlijk echt een simpele vraag, maar ik ben nog lerende, so please forgive me ;)

Okey ik wil graag precies weten welke programma's er allemaal op de windows PC zitten.
En ook hoe ik deze echt kan verwijderen, zodat er geen problemen mee kunnen ontstaan dmv gebrek aan updaten en daardoor ontstane beveiligingslekken.

In de loop der jaren zijn er wat programma's geïnstalleerd op de PC. Veel zijn waarschijnlijk verouderd en worden niet meer gebruikt. Hoe weet je of een programma nog draait op je PC?

Of is configuratiescherm -> programmas installeren of verwijderen echt de totale lijst van de software?
(en dan weer de vraag, er staan dingen tussen waarvan ik niet weet hoe en wat...hoe weet ik nu exact wat het doet?)

Dank voor je aandacht :)
 
Wat je zelf al zegt:

configuratiescherm -> programma's installeren of verwijderen

Is de gehele lijst van je geïnstalleerde programma's. Meer of minder zal je niet hebben.

Geïnstalleerde Windows updates (kan ook software zijn) vind je vaak terug in lijst met geïnstalleerd updates of bij Windows onderdelen in- of uitschakelen.
 
Haha oke dankjullie. En hoe kom ik erachter wat sommige dingen zijn als erop googlen me ook niet veel wijzer maakt?
 
Over elk stukje software zal wel wat te vinden zijn op Google, goed zoeken.

En anders kan je het altijd nog hier op Helpmij.nl vragen.
 
of gebruik revo uninstaller een veel betere verwijder programma echt geloof me is ook freeware
of gebruik die van microsoft die laat register sleutels maar revo unistaler niet
configuratiescherm -> programma's
klik dat is de download link

Mvg computerhelper
 
Laatst bewerkt:
@ computerhelper
Zou je alsjeblieft in je bijdragen wat meer hoofdletters en leestekens willen gebruiken?
Dat bevordert de leesbaarheid.

(Ik had een privebericht willen sturen, maar dat mag alleen als je betaalt.)
 
@tecsman, een druk op de 'meld misbruikknop' zou ook volstaan hebben :) Dan kunnen de mods hun werk doen.
 
Ik vind dit geen misbruik,
en er zijn meer forum deelnemers die van zo'n opmerking kunnen profiteren.

De bijdragen van computerhelper zijn er om gelezen te worden.
 
Dat gaat wel iets te ver he :)
Mumzel staat volledig in haar recht wat ons beleid betreft. Denk je dat iets niet volgens ons beleid gaat, dan niet zelf voor "Semi-moderator" gaan spelen.
Zie ook;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/214634-Leden-die-zich-als-semi-moderators-gedragen

Daarnaast snap ik je reactie niet, gezien het niet tegen jou bedoelt is. En ja dit kan wel degelijk onder een misbruikmelding vallen, deze is ook op eventueel corrigeerde de meldingen door te geven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan