wie wil er buttons voor me maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb vakantie maar heb het zelf al geprobeerd met Photoshop maar ik kan echt geen buttons maken en het moet een beetje professioneel zijn

zoals ik al zij, probeer het met web page maker, makkelijker kan je geen website maken.. zelft een jongen van 12 lukt dat :)

vertel, wat wil je er mee doen? in paint kun je anders ook wel een rondje maken en daarin een tekst zetten als dit niet voor een website gemaakt hoeft worden:)

geef is een link van web page maker dan zal ik er eens naar kijken maar ik denk dat het niets word.
en ik heb photoshop op mijn pc staan dan ga ik dus echt niet met paint werken!!!

@leutjebreedbek: Dit is niet de manier waarop wij mensen proberen te helpen. Als je geen zin hebt om iemand te helpen reageer dan niet op een vraag.

@leutjebreedbek: Dit is niet de manier waarop wij mensen proberen te helpen. Als je geen zin hebt om iemand te helpen reageer dan niet op een vraag.

Klopt, ik geef m inderdaad ook niet de tip om web page maker te gebruiken zodat hij die website na kan maken ;)
of dat hij met paint eerst de rondjes kan maken en dan later met web page maker de tekst er in..

Als je het beter weet of zulk commentaar hebt doe je het zelf maar verder ;)

jan20000 , zoals ik al wou zeggen dit heb ik even snel en slordig gemaakt in 3 minuten: http://imageshack.us/photo/my-images/542/hm1d.png/
maar je kunt het zelf zo gek en mooi maken als je wilt..

maargoed ik denk dat iemand anders je mar verder moet helpen .:)

succes met je vraag!

ik ga wel ff op hotoshop kijken dan.
maar als er nog iemand is die het leuk vind om wat te maken graag.
gr jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan