Ik heb nu de Minecraft 1.4.2 maar mijn nu kan ik niet meer op mijn server!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tv15dsi

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
123
Ik starte net mijn minecraft op om de nieuwe versie te downloaden (een vriend zij dat ik al 1.4.2 kon downloaden)
Maar als ik nu op mijn server wil dan kan ik er niet meer op!
info over de server vind je hier:

Craftbukkit 1.3.2 R2.0

Ik weet eigenlijk het probleem al.
ik moet nu een CraftBukkit 1.4.2 R1.0 server hebben.
Maar ik kan die nergens downloaden.

Zouden jullie me willen helpen?

Alvast bedankt
tv15dsi:evil:
 
Inderdaad hij is nog niet eens uit :p
dus als je je minecraft al heb geupdate dan krijg je een melding client is outdated en dan werkt hij simpelweg niet, wat je moest doen is eerst een kopie maken van jouw 1.3.2 file
(zoekbalk, %appdata%, Roaming, .minecraft) de .Minecraft map kopieren altijd eerst doen! :)
 
wanneer zou die bukkit server 1.4.2 er zijn (chatting)?
want ik heb alle mensen op mijn server minecraft laten update naar 1.4.2
 
With the Minecraft 1.4 release date fast approaching, a lot of people are wondering when we will be releasing a CraftBukkit Recommended Build for Minecraft 1.4. We hope this short announcement will answer those questions.

Due to the rapid release of preview builds for the impending 1.4 update, we are unable to guarantee that we'll have a compatible CraftBukkit Recommended Build out in time for the release of Minecraft 1.4.2. Although we started working on the update immediately after the Minecraft 1.4 preview was made available to the public, each new preview build leads to delays in our update process as we, essentially, need to start over with each one.

In the past releasing a Recommended Build has caused apparent confusion within the community, as a result for this release, and moving forward, we will follow the "Dev -> Beta -> Recommended Build" release methodology. We are going to release a Beta build as soon as we can get a stable build devoid of any significant bugs.

As we have done a significant amount of important work on CraftBukkit 1.3.2 builds, we have promoted a new Recommended Build recently. This was done so that people have a reliable, stable build to use until we can get a 1.4 compatible build out and so that everyone who relies on Recommended Builds are able to take advantage of all the fixes, improvements and so on we've done since the last 1.3.2 RB.

Thank you for your patience, understanding and continued support; we greatly appreciate it!

Bron: Bukkit.org

Vertaald *via google vertalingen dus het kan zijn dat het niet helemaal 100% is*

Met de Minecraft 1.4 release datum snel nadert, zijn veel mensen af wanneer we zullen het vrijgeven van een CraftBukkit Aanbevolen Build for Minecraft 1.4. We hopen dat deze korte aankondiging zal deze vragen te beantwoorden.

Door de snelle release van voorbeeld bouwt voor de op handen zijnde 1,4 update, accepteren wij niet kunnen garanderen dat we beschikken over een compatibele CraftBukkit Aanbevolen bouwen op tijd voor de release van Minecraft 1.4.2. Hoewel we begonnen met het werken aan de update onmiddellijk na de Minecraft 1.4 voorbeeld werd ter beschikking gesteld van het publiek, elk nieuw te bouwen voorbeeld leidt tot vertragingen in onze update-proces zoals we in wezen moeten opnieuw beginnen met elk een.

In het verleden het vrijgeven van een Aanbevolen Build is duidelijk verwarring veroorzaakt binnen de gemeenschap, als gevolg van deze release, en vooruit, volgen we de "Dev -> Beta -> Aanbevolen Build" release methodologie. We gaan loslaten van een Beta te bouwen zo snel als we kunnen krijgen een stabiele bouwen zonder enige significante bugs.

Zoals we hebben gedaan een aanzienlijke hoeveelheid belangrijk werk op CraftBukkit 1.3.2 bouwt, hebben we gepleit voor een nieuwe Aanbevolen Recent gebouwde. Dit werd gedaan zodat de mensen een betrouwbaar, stabiel te bouwen om te gebruiken totdat we kunnen krijgen een 1,4 compatibele bouwen en zodat iedereen die zich beroept op Aanbevolen Bouwt zijn in staat om te profiteren van alle fixes, verbeteringen en ga zo maar door we hebben gedaan sinds de laatste 1.3.2 RB.

Dank u voor uw geduld, begrip en voortdurende steun, we zeer op prijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan