Windows 8 installeren lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Het is nu 19:48, ik ben al vanaf 5 uur vanmiddag bezig om het programma te installeren. Alles lijkt goed te gaan, vragen beantwoord en verdergaan enzovoort. Op een gegeven moment (er wordt geduld gevraagd en gemeld dat de PC diverse keren zal opstarten) van nul% naar 90 gaat goed lijkt het maar nu staat hij al meer dan twee uur te stampen maar het blijft 90%. Lichte paniek!

Deze noodkreet stuur ik vanaf mijn oude trouwe XP machine.
 
De sata controller in de bios staat op AHCI en de driver ervoor niet geïnstalleerd miss?
Meerdere harde schijven erin?

Zomaar wat gis werk, je vemeld niets over de PC/lappie.
 
Sorry te haastig. Ik heb een gewone laptop (Asus) met alleen een C drive en windows 7.

Windows 8 staat nog steeds op 90% te draaien, ik denk dat ik zo maar op annuleren druk.
Ik hoop dat ik geen 59 euro voor niets heb uitgegeven.

Ik neem aan dat die 24 uur een grapje is!
 
Sata en HACI zeggen me niets, ik ben maar een doorsnee PC gebruiker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op een gegeven moment komt ook de vraag of bestaande bestanden en programma's moeten worden meegenomen. Daar heb ik uiteindelijk nee op geantwoord omdat ik veronderstelde dat daar een programma tussen zat wat de zaak blokkeerde. Klopte blijkbaar want toen ging alles goed.

Nu héél veel gaan installeren en terug zetten. Bovendien heb ik de structuur van Windows 8 nog niet onder de knie. Zoals het e-mail adres wat ik hier gebruik hoe kan ik doe default als e-mail adres gebruiken. Nu heb ik hotmail en dat wil ik niet.

Ik ben de eerste dagen zoet....
 
Vraagje, hoelang ben je al bezig met w8.En dan bedoel ik volledig tot alles,maar ook alles werkt.UUR??.
 
Zo'n 10 uur, ik mis een handleiding, of is deze er ondertussen? Ik loop nog niet te juichen maar terug kan niet dus blijf positief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Handleiding besteld bij Bol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@kappel,

Ik heb een paar quotes van je verwijderd. Als je reageert op iemand zijn bericht waaronder jij direct reageert hoef je niet te quoten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan