Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Windows 8 upgrade interne fout

Angry Windows 8 upgrade interne fout

Hallo,

Ik heb gister de upgrade naar windows 8 gekocht voor 15 euro.
    Maar als ik nu het programma'tje open om het te installeren en ik klik op nu installeren, dan staat er:Interne fout: kan niet doorgaan met de installatie. Mogelijk zijn er fouten opgetreden. Probeer het later nog een keer. Ik heb t al duizend keer geprobeerd. Er is ook een optie om een iso bestand te maken en dat vervolgens op een dvd te branden. Maar als ik dat probeer geeft hij ook en foutmelding dat het niet gaat.
    Ik zou hier graag een oplossing voor willen.

Mvg, kelvin

Kelvin,
    Ik heb zelfde probleem Mogelijk zijn er fouten opgetreden tijdens het downloaden. Ik heb Microsoft gebeld. Oplossing Invullen van enkele gegevens op http://www.mswos.com/OrderSummary en je kunt Windows 8 nogmaals downloaden. In de hoop dat het daarna wel gaat lukken.

Succes

Allard

Ik heb Windows nu wel kunnen downloaden. Echter vervolgens wordt de download gecontrolleerd. Bleef hangen op 69% En vervolgens melding; Download niet compleet....... Vandaag misschien nieuwe poging of toch wachten op de dvd die ik heb besteld.

Ik heb nieuwe poging gedaan. Dit keer geen problemen. Download is compleet en geinstalleerd. Alles werkt!!
    Laatst aangepast door AllardP2 : 31 oktober 2012 om 07:42 Reden: vervolg

3. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners