Windows 8 upgrade interne fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

dakingzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
11
Hallo,

Ik heb gister de upgrade naar windows 8 gekocht voor 15 euro.
Maar als ik nu het programma'tje open om het te installeren en ik klik op nu installeren, dan staat er:Interne fout: kan niet doorgaan met de installatie. Mogelijk zijn er fouten opgetreden. Probeer het later nog een keer. Ik heb t al duizend keer geprobeerd. Er is ook een optie om een iso bestand te maken en dat vervolgens op een dvd te branden. Maar als ik dat probeer geeft hij ook en foutmelding dat het niet gaat.
Ik zou hier graag een oplossing voor willen.

Mvg, kelvin
 
Kelvin,
Ik heb zelfde probleem Mogelijk zijn er fouten opgetreden tijdens het downloaden. Ik heb Microsoft gebeld. Oplossing Invullen van enkele gegevens op http://www.mswos.com/OrderSummary en je kunt Windows 8 nogmaals downloaden. In de hoop dat het daarna wel gaat lukken.

Succes

Allard

Ik heb Windows nu wel kunnen downloaden. Echter vervolgens wordt de download gecontrolleerd. Bleef hangen op 69% En vervolgens melding; Download niet compleet....... Vandaag misschien nieuwe poging of toch wachten op de dvd die ik heb besteld.


Ik heb nieuwe poging gedaan. Dit keer geen problemen. Download is compleet en geinstalleerd. Alles werkt!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan