Probleem met Bittorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramsie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
1
Hey

Ik download steeds films met bittorrent. Deze werkt normaal altijd goed en download aan 1 of 2 mb. Sinds vandaag gaat hij plots heel traag. 1,7kb ongeveer waardoor het veel te lang duurt om iets te downloaden?
Iemand die weet hoe dit komt of als ik hieraan iets kan doen waardoor hij weer sneller download?

Ik ken er zelf eigenlijk niets van van die programma's, het enige wat ik weet is hoe te downloaden :)

Bedankt
 
a. Ik zou verwachten dat je provider klaar met je is (vanwege het zondigen tegen Fair Use Policy), en dus de Internet-verbinding heeft afgeknepen. Als tips b. en c. niet helpen, dan zeker even contact opnemen met je provider. Overigens zou het best kunnen zijn dat ze je snelheid gewoon afgeknepen laten; het is meer bedoeld om de reden van de traagheid te achterhalen.
b. Alternatief zou kunnen zijn dat je router(s) overbelast zijn geraakt (o.a. door dat bittorrent verkeer). Je zou kunnen proberen alle apparaten die met jouw Internet verbinding te maken hebben tijdelijk even uit te zetten en dan weer aan en dan opnieuw testen.
c. Hang ook van wat je download af of er aanbieders (seeders+peers) van zijn op een bepaald moment.

Tijs.
 
Welkom bij Helpmij.nl Ramsie :) Ik heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan