Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Ik ben op zoek naar een gaming pc om te renderen, games op het te spelen maar dan heb ik mijn xbox om games te spelen. Ik wil Videos Bewerken af en toe game spelen, pro grafische kaart en goede processor. Max bod is 900 Euro

Dit is wel iets. Als je echt onder de 900 euro wil blijven, kan je de cpu-koeler vervangen door een aircooler.

@stratoer mooi setje, maar schijnt dat gigabyte niet zo goed is? En die processor is die goed? kan je miss i7 van maken

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar je dat vandaan heb, maar ikzelf heb een Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 en nog nooit problemen mee gehad. Ik vind Gigabyte juist een van de betere.

Een i5 is sowieso goed voor gaming, en videobewerking is ook geen probleem. Aangezien je een niet al te groot budget heeft, heb ik voor de i5 icm. een goede videokaart gekozen en niet voor een i7. Als je wil kan ik nog wel geld besparen op de videokaart en er een i7 bij doen.

heb zelf ook twee 7870
de kaart zelf is erg goed maar met 3 beeldschermen heb je toch echt twee nodig ;p
verder zeker een aanrader

@laurens jij hebt een amd fx 8150 8cores. is dat beter dan i5 of i7 omdat i7 beste is van intel en dat beste van AMD? maar amd heeft 8 cores en 4.2 ghz en i7 6cores en maar 3ghz ofz? AMD beter dan?

Een i7 is in alle opzichten beter dan een FX 8150, hij is wel duurder, maar de fx 8150 verbruikt veel meer en core per core is hij veel minder efficiënt, wat hem veel slechter maakt om te gamen want die gebruiken maar maximum 4 cores.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan