windows 8 apps doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinberto

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Berichten
193
hi,
ik zit met een zeer iritant probleem.
als ik in metro een app aanklik dan krijg ik laad scherm en sluit hij af naar metro.
ik heb dit met zowat alle apps uit de store,(de store app werkt wel).
wie kan dit oplossen.

gr. Reinberto
 
ik heb 2x full hd, maar ik heb contact gehad met microsoft, en uiteindelijk WAS het opgelost, door een nieuw account aan temaken en daar mn microsoft account aan te koppelen, maar toen werkte alles gewoon, maar nu in een keer weer niet.
 
1.Je zou je antivirusprogramma tijdelijk moeten uitzetten en dan kijken of het wel werkt.
2. Je antivirusprogramma handmatig! moeten updaten.
3. Sommige apps zijn nog niet zover dat ze functioneren onder w8 of explorer 10. Kan je dus nog niets aan doen.
Succes
 
Updaten

Probeer eens manueel Windows 8 te updaten tot de laatste updates. Herstart hierna en probeer terug!
 
het probleem is denk ik opgelost, ik heb contact gehad met microsoft (meer dan een uur aan de telefoon bezig geweest). en waarschijnlijk gaat het fout wanneer je een microsoft account hebt en dat als user profile gebruikt. op een of andere manier raakt de user corrupt. waardoor (denk ik) er iets fout gaat met de uac, want als je uac uit staat dan doen die apps het niet. verder gebruikte ik windows defender de standaar beveiliging in windows 8(oftewel microsoft security essentials).
dus daar lag het niet aan.

toch bedankt voor jullie reacties en hulp.

m.v.gr. Reinberto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan