ad.Adserverplus en ad.doubleclick.net in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudus

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2010
Berichten
60
Hallo allen,

Ik heb problemen met ad.Adserverplus en ad.doubleclick.net in Chrome. Ik heb er hier en daar, ook op dit forum al het een en ander over gelezen, maar het is me niet duidelijk hoe dit te verwijderen. Ik zag al ergens staan dat ik op een andere site een 'hijackthis logje' moest plaatsen, maar ik weet ook niet wat dat is.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.

Verder nog iets van iets mindere urgentie, want hoewel ik firefox eigenlijk niet meer gebruik, weet ik dat in de firefox browser ook wat onzin in verwerkt zit. Namelijk het feit dat het wel bekende babylon daar nog steeds mijn standaard zoekfuncties is ipv Google. Zou dit ook tegelijkertijd verwijderd kunnen worden?

Alvast bedankt.

Groetjes Ruud
 
Ik had een andere Ad blocker geinstalleerd (weet even niet meer welke), maar die ging het probleem ook niet tegen. Heb nu deze geprobeerd, maar heb het probleem nog steeds.

Babylon heb ik op die manier verwijderd, maar als ik nu in de adresbalk (in Firefox, voor de duidelijkheid) een willekeurig woord typ dan krijg ik nog steeds Babylon zoek resultaten. Daar waar dat vroeger volgens mij Google was.

Igg bedankt voor de reactie, maar iemand andere suggesties?
 
Die AdBlocker werkt half :p, de pop ups komen nog wel, maar de 'pagina' die verschijnt is volledig leeg.
Verder nog suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan