FTP benaderen vanaf het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrian-kaput

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Berichten
81
Ik ben ik het bezit van een Synology DS212j deze zit achter een Ubee modem van ziggo.
Nu heb ik het voor elkaar gekregen om de NAS te benaderen via het netwerk binnenshuis.

Wanneer ik via teamviewer op een andere lokatie inlog dus vanaf buiten de NAS wil benaderen gaat dit alleen via Internet Explorer.
Wil ik het benaderen door het adres in windows verkenner in te typen dan werkt dit niet. Dan word er weergegeven dat ik geen toegang heb.

Ik heb de poorten voor FTP wel geforward anderds zou het binnenshuis ook niet werken.

Heeft iemand een idee hoe ik wel via internet explorer kan benaderen van buitenaf maar niet via windows verkenner van buitenaf.

Groeten,

Jurrian
 
Wanneer je thuis naar je NAS gaat heb je niets te maken met forwarden van poorten omdat je op hetzelfde subnet blijft, je kunt het op die manier dus niet testen.
Je hebt poort 20 en 21 geforward neem ik aan.

Groeten Marcel
 
Ja ik de volgende poorten geforward:

20, 21, 22, 55536 - 55539

Dus het probleem zit hem daar niet in.
 
En wel naar het IP adres van je NAS geforward hè, niet naar het IP van je PC ?

Eigenlijk begrijp ik niet wat je met Teamviewer doet want met Teamviewer zit je eigenlijk lokaal op je eigen netwerk.
Als het dus bij jouw thuis werkt zou het met Teamviewer ook moeten werken>

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Alles is geforward naar mijn NAS en had teamviewer ff voor het gemak maar heb het ook al geprobeerd om via een draadloos netwerk van iemand
anders op de NAS te komen maar dit werkt ook niet.

Ben er net wel achter gekomen dat poort 20 en 55536-55539 niet geforward word en toch heb ingesteld in de Ubee modem.

Maakt dit uit.
 
Ik heb mijn modem gereset en ineens was de modem geupdate en toen heb ik nat alg status voor FTP uitgezet en nu werkt het.

Problem solved
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan