Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

JelleAlgra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
2
Hallo forum leden,

Ik heb een probleem met mijn Windows Live Account.
Wanneer ik me aan meld krijg ik de melding ''Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt''.
''Om jou—en alleen jou—weer toegang tot *******@hotmail.com te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is.''
Daarna krijg je een formulier te zien die je zo veel mogelijk moet invullen.
Nou is het probleem dat het een aantal jaren geleden is dat ik dat ingevuld heb,nou is mijn geboortedatum geen probleem,maar wat toen mijn favoriete voedsel was wel.
Verder zijn er nog vragen als ''Naar wie je onlangs gemailt hebt'' of ''Noem een paar onderwerpen wat je onlangs binnen kreeg''.
Ik kan dus veel niet invullen,want ik mail bijna nooit meer naar andere mensen en namen van onderwerpen probeer ik zo goed mogelijk in te vullen maar toch heeft het geen nut.
De enige andere optie is contact opnemen met het team,maar ik weet niet of ik als kind zijnde wel daar naar toe kan bellen.
Verder is er ook nergens een email van hun vermeld om daarmee contact op te kunnen nemen.
Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.

Alvast bedankt,
Jelle
 
Kijk uit dat dit niet een virus is.

Zo'n formulier zou ik nooit en te nimmer invullen.

Controleer eerst maar eens goed met wat anti-virus software zoals bijv. Malwarebytes en Emsisoft (beide op met de meest uitgebreide controle uitvoeren).
Wat heeft u aan permanente virus-controle?
Als u nog niets gebruikt kan ik u AVAST free aanraden.

Hier vindt u meer info en de download links: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm
 
Hallo,

Bedankt voor uw reactie,maar die formulier is gewoon van Microsoft zelf.
Ik heb windows er nog niet zo lang op staan(had het al eens moeten herinstalleren vanwege een virus) en alles stond er al op.
Ik heb Avast een tijdje gebruikt,maar ik kan er niet mee werken,alle websites die ik normaal bezoek werden geblokkeerd.
Nu heb ik een anti-virus programma van Microsoft zelf,alleen weet ik niet of deze goed is.
Ik denk dat ik eens bij een ander ingelogt was(maar dat kan ik me niet meer heugen) en dat het toen gemarkeerd werd als hacker oid.
Ik heb die formulier al een aantal keren ingevuld,alleen ze kunnen niet achterhalen dat ik de eigenaar ben van het adres(door gebrek aan informatie).
Ik zoek dus een andere manier om te kunnen laten bewijzen dat ik de echte eigenaar ben.

Groeten,
Jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan