• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppelingen Bron Wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Payter84

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2011
Berichten
7
Goedemorgen,

Ik kom ergens niet uit. Ik heb een voorraadsysteem waarin verschillende excelbestanden in verschillende mappen staan. Ik wil de naam van de hoofdmap waar al die verschillende mappen staan nu veranderen. Het heet nu Voorraadsysteem TEST en ik wil het gewoon Voorraadsysteem noemen. Geen probleem dacht ik, dan moet ik alleen alle koppelingen in de bestanden omzetten. Via Bewerken > Koppelingen wil ik de Bron wijzigen in Mal orders.xls. Maar dan krijg ik de melding dat de cel of grafiek die ik wil wijzigen is beveiligd. Zie screenshot.
Ik heb van alles geprobeerd, zowel het bestand dat ik wil wijzigen als het bestand Arikelnummers_recepten.xls zijn nu niet beveiligd. Ook als ik een nieuw werkblad aanmaak en de anderen verwijder zodat er geen formules meer zijn krijg ik dezelfde melding.

Waarschijnlijk is het iets heel makkelijks, en kijk ik er overheen. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen :)
In de bijlage heb ik ook het betreffende excel bestand toegevoegd (wel een aantal tabbladen verwijderd omdat het bestand anders te groot was om te uploaden). Dit speelt zich niet alleen met de MAL af, maar ook bij alle bestanden met deze koppeling.

Alvast bedankt!!!

Groeten Peter
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 51
  • MAL orders.xls
    673,5 KB · Weergaven: 27
Ben er niet echt zeker van maar ik zou niets wijzigen aan de koppelingen en verwijzingen, maar gewoon het bestand onder een nieuwe naam saven.
Ik denk dat dan de koppelingen en verwijzingen automatisch aangepast zullen worden.
 
Klik eens met de rechter muisknop op de tab maandag en dan op zichtbaar maken: er zijn 2 verborgen bladen die beveiligd zijn.
 
Bedankt voor de snelle reacties.

Het probleem lag in de verborgen tabbladen. Daar heb ik dus nooit aan gedacht.
Hartstikke bedankt voor jullie hulp! Probleem is hierbij opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan