windows 8 werkt heel slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2012
Berichten
3
Ik heb sinds donderdag windows 8 op mijn latop staan en mij is in de winkel verteld dat hij sneller is als windows 7. Nou bij mij niet!!! Sinds gister kan ik helemaal niks meer zo traag dat hij nou is!!! Zijn er nog meer die daar last van hebben of niet???
 
gewoon een kale instalatie uitvoeren ,een update neemt de oude rommel mee
 
Van 7 naar 8 upgraden is waardeloos vind ik. Als ik jou was zal ik er een kale opzetten zoals vanschagen al zegt.
En sowieso 8 is sneller dan 7 :p
 
W8 werkt perfect. Is niets mis mee. Gewoon met een schone lei beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook wel zijn dat je virusscanner niet compitabel met 8 is. Ik ken iemand die had een outdated avast op W8 en hij kon helemaal niks zo traag dat zijn PC ging.
 
ik had er gelijk na update een andere op moeten zetten om dat de virusscanner niet compitabel was en moest die van het programma verwijderen ander zou die het helemaal niet doen zeg maar. Nu heeft mijn vader het voor elkaar gekregen om een zooi programma's uit te zetten met opstarten want ja w8 neemt echt veel troep mee zeg! en nu is hij een stuk sneller hij doet al meer dan eerst (eerst een half uur nodig om op te starten en vervolgens niks kunnen doen).

maar nu heb ik nog een vraag hoe maak ik een kale installatie?
 
Windows 8 heeft alleen wat standaard app's. Dat zou je PC niet traag moeten maken.

Kale installatie is gewoon Windows 8 CD erin schijf formatteren en installeren.
 
ja die schijf heb ik dus niet

ik heb die update gedownload dus heb (nog) geen schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan