• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Magazijnstelling vooraangezicht maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldvm1964

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
Zie bijlage.

Ik wil een magazijn vooraangezicht maken (zie werkblad magazijn (voor)) met de gegevens uit Lokdata.

Werkblad magazijn voor is een vooraanzicht van een gedeelte van het magazijn, deze zou ik graag gevuld zien worden wat me niet lukt. formules staan er wel in maar deze zijn niet goed.
Links staat het nivo daarboven locatie A2 = Loknw (dit kunnen verschillende zijn, zie werkblad lokdata) A3 = Magazijn A4 moet straat worden (in de formule is dit nu nivo)

Wat het moet worden staat in werkblad magazijn (voor).

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank.
Ronald van Meerveld

Bijlagen

Ziet er goed uit, alleen wil ik de mogelijkheid hebben om in A2 waar nu loknw staat om een ander nummer te kiezen zoals ze staan vermeld in werkblad lokdata.
Moet dus eigenlijk alle mogelijkheden kunnen gebruiken.

Gr,
Ronald

Ik zit nog met 1 probleempje. Zie bijlage
Ik heb in werkblad "Lokdata' kolom L klantnr & palletnummer samengevoegd. Echter als ie niets vind dan vult ie met 0 0, deze zou ik graag leeg willen, gaarne met een formule, volgens mij kan dit met een als functie echter ik kom er niet uit.

Gr,
Ronald

Bijlagen

=ALS(B10&K10="00"; ""; TEKST.SAMENVOEGEN(B10;" ";K10))

Tip: verdiep je eens in tabellen (Invoegen > Tabel).
En: de functie als.fout is vaak handiger dan als(isfout(
(Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de optie "geen nullen tonen". Een nul is wat anders dan een lege cel of "".)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan