• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gecombineerd zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

fde2009

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2012
Berichten
12
Hallo,

Ik zit terug hopeloos vast met gegevens te zoeken in een tabel.
Het zijn gegevens die aangeven wanneer de auto vertrekt en aankomt op een plaats.
Het is de bedoeling dat ik de tijd weet van aankomsttijd bij vertrekt "Thuis" en vertrektijd bij laatste patient volgens verschillende shiften. (zie bijlage)


Bekijk bijlage Voorbeeldrapport.xlsx

Deze zou tevens moeten kunnen draaien onder een macro, van macro's maken heb ik geen kaas gegeten.

Kan er iemand mij helpen?

Thanks
 
Kom je hiermee weg?
In H6 en doorvoeren naar onderen.
Code:
=INDEX($C$2:$C$37;VERGELIJKEN(K6;$C$2:$C$37;1)+1)
In I6 en doorvoeren naar onderen.
Code:
=INDEX($C$2:$C$37;SOMPRODUCT(($C$2:$C$37>=K6)*($C$2:$C$37<=L6))+AANTAL.ALS($C$2:$C$37;"<"&K6))
 
Dank U voor de hulp!

Ik wil deze nu nog automatisch integreren in de volgende tabbladen (zijn de dagen van de maand).
Deze gegevens van de track&trace kan ik maandelijks downloaden en wil automatisch filteren zoals in tabblad 1.
Dit is een hoop werk gespaard voor ons.

Kan er iemand daar meehelpen?

Dank U.
 
Niemand?

Dank U voor de hulp!

Ik wil deze nu nog automatisch integreren in de volgende tabbladen (zijn de dagen van de maand).
Deze gegevens van de track&trace kan ik maandelijks downloaden en wil automatisch filteren zoals in tabblad 1.
Dit is een hoop werk gespaard voor ons.

Kan er iemand daar meehelpen?

Dank U.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan