virteumart joomla 2.5.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Hallo Helpmijers, ik heb mijn website gemaakt met Joomla 2.5.6.
Nou wil ik een webwinkel in mijn website maken.
Hoe moet ik Virteumart installeren.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt, groetjes KLM
 
Hoi KLM,

  1. Eerst download je VirtueMart van de VirtueMart website. Pak het zip bestand uit. Er zullen twee (zip) bestanden uit komen.
  2. Vervolgens ga je naar je joomla installatie, in het menu: Extensions -> Install/Uninstall
  3. Upload dan de twee zip bestanden van de 1e stap (Upload Package File) en druk op Upload & Install.
  4. VirtueMart zal nu geïnstalleerd zijn, zoek in het Components menu om het te openen.

P.S. Op het moment van schrijven is Joomla 2.5.8 al uit. Wellicht wil je hier naar updaten.
 
joomla

Hallo Captainbri, bedankt voor uw reac:dtie, ik ga er mee aan de slag.
Ik laat u nog weten hoe ver ik ben gekomen.
Met vriendelijke groet KLM
 
Laatst bewerkt:
virtuemart

Hallo, daar ben ik weer.
Met wat hulp heb ik nu Joomla 2.5.8. en Virtuemart 2.0.1.4. voor elkaar gekregen.
Nu sta ik weer voor een uitdaging, want Virtuemart is in Engels.
Ik ben op zoek naar Nederlanden bestanden voor Virtuemart, maar tot nu toe zonder succes.
Mmmmh:shocked: is daar iemand die mij kan Helpen?
Alvast bedankt, groetjes KLM
 
Volgens mij zijn er nog geen 2.0.1.4 NL vertalingen beschikbaar. Wel zou je de vertalingen van 2.0.1.2 kunnen proberen: Download

Je zou de vertalingen als het goed is net zoals de VirtueMart installatie moeten kunnen installeren. Wel even de juiste taal uitpakken uit het eerste (..extract_first.zip) bestand.
 
Laatst bewerkt:
Virtuemart

Hallo CaptainBri Bedankt voor uw hulp.
Ik heb t' zipbestand uitgepakt.
Nu zit ik in Virtuemart te zoeken naar de knop check for updates, maar ik kan de knop nergens vinden.
Dat maakt het onmogelijk om het uitgepaktbestandje te kunnen uploaden.
Mmmhhhh :shocked:wat kan ik doen?
Alvast bedankt, groetjes KLM
 
Virtuemart

Ik heb onder de knop extensies een mogelijkheid gezien. Ik ga ermee aan de slag.
Tot Later
 
Virtuemart

Ik heb het bestand geupload, maar de boel is nog steeds Engels.
Kan zijn dat ik ergens moet aangeven dat hij van Engels naar Nederlands moet over gaan.
Ik ga verder zoeken.
 
Joomla Virtuemart

Hallo als Nedrlands probeer te installeren dan krijg ik deze foutmelding:JInstaller: Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden
Wat houd dat in?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan