Revounistaller uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ASlot

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
79
Ik heb juist revo geinstalleerd omdat ik graag dingen wil verwijderen die niet (meer) onder programmaas staan van configuratiescherm maar waarvan er nog wel restanten in het register staan. Alleen zie ik bij revo alleen maar diezelfde programma's staan als bij configuratiescherm...
Hoe kan ik op zoek gaan naar niet direct zichtbare "zooi" die ik verrwijderd wil hebben?

En nog een hele belangrijke: ik wilde een java versie verwijderen via revo omdat het op de normale manier niet lukt. Alleen dan krijg ik een scherm met een hele lijst aan dingen, sommige met en sommige zonder vinkje. Hoe weet ik wat ik wel en niet kan verwijderen voordat ik zomaar dingen verwijder?? Er staat nl niet overal java voor.
 
Waar heb je java dan voor nodig? ik gebruik het al niet eens meer, is een open deur voor malware zo lek als een vergiet dat ding.
Als je het persee wilt hebben, alles van Java verwijderen met Revo en de laatste versie ophalen.

Als je programma's hebt verwijderd weet Revo ook verder niets, opzoeken in het register en handmatig verwijderen kan wel.
Maar belangrijk is het niet dat er nog resten in het register staan, overigens.

Je zou een screenshot van Revo hier kunnen plaatsen om te laten zien over welke programma's het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Nee java wil ik juist helemaal weg inderdaad!
Ik bedoel meer, er staat vanalles tussen met en onder vinkje als ik zeg bij Revo verwijder java Versie ... (welke handmatig via config niet weg wil). En dat ik dan niet per ongeluk niet-java dingen verwijder.

opzoeken in het register en handmatig verwijderen kan wel.
Hoe moet dit, weet je dat?


Maar belangrijk is het niet dat er nog resten in het register staan, overigens.

Oh? Dus als iets niet meer bij configuratie staat dan kan het ook geen kwaad meer?
 
Nee java wil ik juist helemaal weg inderdaad!
Ik bedoel meer, er staat vanalles tussen met en onder vinkje als ik zeg bij Revo verwijder java Versie ... (welke handmatig via config niet weg wil). En dat ik dan niet per ongeluk niet-java dingen verwijder.

opzoeken in het register en handmatig verwijderen kan wel.
Hoe moet dit, weet je dat?



Maar belangrijk is het niet dat er nog resten in het register staan, overigens.

Oh? Dus als iets niet meer bij configuratie staat dan kan het ook geen kwaad meer?
Bedoel je als je Java verwijderd de opties die erna komen? je die allemaal aanvinken.

Via uitvoeren en regedit kun je zoeken en met F3 de volgende zoeken.
 
Nee geen javara, moest nl. ook wat andere dingen weghalen, dus dacht dan maar alles met eentje.

Dank voor de link, die ga ik goed doornemen!
 
Wil vandaag weer eventjes kijken, maar ik kan revo niet meer vinden!
Hij staat wel nog bij config -> programma's maar ik kan hem nergens openen... iemand enig idee hoe ik het weer kan openen?

Trouwens nog een vraagje. Ik heb via config -> programma's verwijderen "eclipse" verwijderd. Alleen dit komt steeds weer terug, bij documentmappen, bij program files, enz. In hoeverre verwijderd dit uberhaupt programma's? Slaat toch nergens op...

@M4RC0: Jij schreef dat JavaRa niet geïnstalleerd hoeft te worden, maar ik zie alleen maar downloaden staan.
 
De download is een zip bestand, je moet dit uitpakken naar een aparte map. Daarna kun je het programma vanuit die map opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan