Foutmelding bij instalatie AVG Free 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Ik ben bezig met de laptop van junior. Daar heb ik probeerversies van Norton en McAfee afgegooit via configscherm->programma verwijderen.
Nu moet AVG Free 2013er op maar aan het einde van de installatieprocedure krijg ik bijgevoegde melding. De tip die ik kon vinden was avg verwijderen met de officiele tool, maar avg staat er nog niet op dus dat wordt lastig.

Wat zie ik over het hoofd?

avgfree.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb altijd al zulke foutmeldingen gehad bij het installeren en de-installeren. Toen ben ik overgestapt naar avast! en had ik nergens last meer van.
 
Avast draait hier inmiddels ook op de laptop van jr maar dit is niet mijn gebruikelijke reactie op een probleem...
 
bekijk je opstart eens met ccleaner,of er nog iets van avira of norton instaat..
weg halen,opnieuw opstarten,en dan nog eens proberen

ollo
 
CCleaner heb ik meermalen laten draaien tot er geen fouten meer gevonden werden. Herstarten heeft niet het gewenste resultaat net als het ophalen van de offline installatieversie van AVG Free...
 
Vorige link heb ik gebruikt. Geen resultaat.
Deze ga ik strax even proberen. Avast, inmiddels, heeft er een paar virussen uitgehaald. wellicht hielden die de installatie van avg tegen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan