Active Directory export maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkiebeej

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
224
Goedemorgen,

Ik hoop dat ik dit nu in de juiste sectie heb geplaatst.

Kent iemand een tool waarmee je niet alleen een export kan maken van bepaalde groepen in de Active Directory (want dit kan door rechtenmuisklik op en OU te klikken en te kiezen voor Export) maar ook een soort eigen export kan inrichten. Dus bijv. groep A, C en D wil ik exporteren en groep B, E en F. Misschien ook eventueel op een bepaalde datum.. Het mag een programma zijn waar kosten een zijn verbonden.

Nu moet ik namelijk de groepen stuk voor stuk exporteren. Ik zou dus graag een aantal groepen willen aangeven die hij dan in een keer exporteert.

Heeft iemand een ideetje?
 
Hallo,

Bedankt voor je reactie.

Maar ik ben eigenlijk meer opzoek naar iets makkelijker programma. Ik heb nu de proefversie van IDEAL Administration geinstalleerd maar die lijkt niet zonder database te werken (niet genoeg kennis van). Ook heb ik ADManager Plus Console geinstalleerd, deze ziet er iets meer belovend uit. Alleen daar kun je weer niet (zoals je bij IDEAL Administration wel kan) bijvoorbeeld een security-groep selecteren en dan de users die daar lid van zijn exporteren.

Dus ik ben nog een beetje zoekende naar iets wat beter aansluit.
 
En dat moet je na bijna een jaar nog even melden !? Maar even slotje erop gedaan.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan