dubbel beeld op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Omdat dit forum de toepasselijke naam Helpmij heeft , wilde ik graag het volgende vragen :
Een laptop met daarop Windows XP laat een dubbel beeld zien op het scherm . Dus .. het is horizontaal in tweeën verdeeld . Met boven en onder hetzelfde beeld . Wat zou dat kunnen zijn , is dit een harde fout ? Zoals iets met de video synchronisatie ? Dat omdat ik me van vroegere TV reparaties zoiets ook wel zag . Of ... zou het te maken kunnen hebben met een fout in XP ? Dan zou misschien opnieuw installeren zin hebben ? Als dat zo is , hoe pak ik dat dan aan ? :confused:
Graag wat tips ? Met dank !
Stef .

Laatst bewerkt door een moderator:
Het bestaande stuurprogamma van je videokaart verwijderen en een nieuw ophalen bij de fabrikant.
Daar je geen verdere gegevens vermeldt, zouden wij de glazen bol erbij moeten pakken:confused:

Het bestaande stuurprogamma van je videokaart verwijderen en een nieuw ophalen bij de fabrikant.
Daar je geen verdere gegevens vermeldt, zouden wij de glazen bol erbij moeten pakken:confused:
Dank voor reactie , maar .... ik weet verder niets van deze laptop , dus ook niet over een evt. videokaart . Dat zal wel geintregeerd zijn op het moederbord .
Zelfs het merk van de laptop is mij onbekend ... er staat BTO op het deksel . Achterop : Model 8227DMP .
Dus .. gegevens heb ik niet .
Wat nu ? Het is dus een dubbel beld en ... het is alsof het teveel naar links staat .. rechts mis ik een deel van het beeld .

@pa0sjm,

Zou je in vervolg gewoon zwarte tekst kunnen gebruiken anders wordt alles zo rommelig

Hartelijk dank voor deze sublime info !! Dat geeft in elk geval een hoop meer op hoop , hi . Nu kan ik ook eens kijken naar die drivers .. GeForce 8600MBS . En .. dit is inderdaad DE laptop !
Voor Modag ... ok , als dat blauw als storend werd ervaren . Ik dacht gewoon om het wat mooier te maken . Goed , van nu af volg ik het gezegde van de PTT > het mag elke kleur hebben als het maar zwart is !
Allen tot nu toe bedankt voor alle hulp .

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan