• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst in popup "ga naar speciaal"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik Blok

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Berichten
29
Ik heb een vraag

Als ik in bewerken op > "ga naar" druk komt er een Popup met onderaan "speciaal"
Echter in het vak daarboven staan 2 regels met de tekst "deel" en "eerste", selecteer ik die en druk op OK dan gaat hij naar een tekst op mijn werkblad. Verder niets.
Wat doet deze functie?
Zijn dat soms oude macro's die ik niet kan vinden en verwijderen?
Want als ik mijn bestand op een andere computer installeer, dan zegt hij dat de macros niet werken, maar die zijn er niet.
Alle macro's die ik had, heb ik volgens mij verwijdert.
 
De functie 'Ga naar' doet precies wat ze belooft, Gaan naar de plaats die geselecteerd wordt.

Je macromelding is niet weg als je enkel de code verwijdert, je moet ook de Module, waarin de code stond, verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar speciaal
Hij springt naar een veld op het werblad, maar daar staat alleen tekst.
Na sluiten en weer openen blijft de tekst "eerste" staan
In een ander werkblad staat bij ga naar "selectie bereik", omdat ik dat het laatst heb gedaan?
Sluit ik het werkblad en open hem weer dan is de tekst "selectie berei"k weg en dat is m.i. logisch.
Macro module verwijderen ga ik proberen

Een paar uur later:
Ik heb gezien op uw website dat een module verwijderen alleen programmatisch kan, dat is wel erg ingewikkeld, dus laat maar zitten.
Ten aanzien van tekst "eerste" zie voorbeeld in bijlageganaar.jpgganaar2.jpg.
het is me toch nog niet duidelijk.

vast bedankt voor het snelle reageren.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar speciaal... heeft niets met macro's van doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan