Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Nadat ik mijn laptop terug heb gekregen met een nieuwe Windows 7 erop had ik geen mail programma.
Gebeld naar het bedrijf die mijn laptop had gerepareerd en toen hebben ze een link opgestuurd maar nu heb ik een andere versie oid.
Bij de vorige versie stond er aan de rechterkant o.a. de agenda. Zie afbeelding.
Mail.jpg

Nu staat dat er niet meer en ook is sommige dingen in het Engels. Zoals Drafts, Junk email enz.
Nieuwe mail.jpg
Is er iemand die een goeie link weet van het mailprogramma zoals de eerste foto?
 
Hallo Robert. Is alles Engels, om de taal aan te passen dien je Windows Live Essentials geheel te wijzigen. Je kan dit doen door middel van deze stappen. Volgens mij moet het dan wel kunnen. Probeer hier eens je gelijk te halen. Klik
 
op de boven balk zie je beeld ,als je daar op klikt en dan werk balken,of iets van zijbalk ziet,kan je dan niks veranderen?
 
Hallo Robert. Is alles Engels, om de taal aan te passen dien je Windows Live Essentials geheel te wijzigen. Je kan dit doen door middel van deze stappen. Volgens mij moet het dan wel kunnen. Probeer hier eens je gelijk te halen. Klik

Klik op de knop Start . Typ in het zoekvak LangSelector= geen resultaten gevonden

op de boven balk zie je beeld ,als je daar op klikt en dan werk balken,of iets van zijbalk ziet,kan je dan niks veranderen?

Nee daar kan ik het niet mee veranderen dat had ik al geprobeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows live essentials eraf gooien en opnieuw installeren. Klik

windows live mail is een onderdeel van Windows live essentials, zoals je wellicht al weet.
 
Dat is dezelfde pagina als waar ik het heb afgehaald.

Kan niets verwijderen want ik moet aanvinken wat ik wil verwijderen maar er is niet om aan te vinken.
Live.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja en nee zo lukt het niet want dat had ik geprobeerd.
Je krijgt dan dat scherm wat ik had gepost.
Ook met CCCleaner lukt het niet.
Ik heb vroeger wel eens een programma gehad waarmee je ook software kon verwijderen maar ik weet niet meer at dat was.
En ik heb ook de laatste updates.
 
Gisteravond 3 keer geprobeerd Windows Live opnieuw (over de oude heen) te installeren maar steeds bleef het steken op 35% en dan kwam er een foutmelding. Diverse keren ook geprobeerd om via software Windows Live te verwijderen maar dat ging ook niet.
Vanmorgen even op internet gezocht en vond ik bij Schoonepc een programma waarmee je werkelijk alle software kunt verwijderen. Echter Windows Live stond helemaal niet in de lijst. Daarna nogmaals gekeken via Configuratiescherm>software en daar stond het tot mijn grote verbazing ook niet meer in.
Toen maar weer opnieuw geprobeerd het te installeren en nu is het wel gelukt en heb ik de juiste versie. Alleen is niet alles, zoals verzonden items enz. in het Nederlands maar daar laat ik het nu maar bij want ik ben al blij dat ik nu de juiste versie heb..
Maar vreemd vind ik dit wel.
Iedereen in ieder geval weer bedankt voor het meehelpen.

Nee dat was MyUninstaller
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, je zegt hij blijft steken op 35 % en kreeg een foutmelding. Weet je nog welke foutmelding dat deze was.?
 
Ja ik heb het zeker gelezen, opgelost, maar bij # 11 zei je

"Alleen is niet alles, zoals verzonden items enz. in het Nederlands maar daar laat ik het nu maar bij want ik ben al blij dat ik nu de juiste versie heb."

In principe dezelfde vraag als bij # 1.

En toen dacht ik maar dat moet toch anders kunnen. Misverstandje dus. Oke dan laat ik het hierbij. Groeten Manamana. ;)
 
Nee niet hetzelfde als bij post 1 want daar was de indeling geheel anders zoals hij zou moeten zijn.
Ik had ook 2 afbeeldingen erbij gedaan hoe het nu was en hoe het moest zijn en als je die bekijkt dan zal je toch wel duidelijk verschil zien.
Nu is het helemaal goed en heb de juiste versie, met agenda enz. dus alleen dat de namen van verzonden items enz. in het Engels zijn maar dat is niet zo erg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan