• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens automatisch aanvullen mbv VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvandenboogaert

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Berichten
23
Goedemorgen,

Vraag geherfommuleerd in de 3e post.

Rob v/d Boogaert
 

Bijlagen

  • testVB.xlsx
    11,6 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Ik ga deze herfomulleren als dat ik dacht ik vind wel wat ik nodig heb van de overige dingen, maar lastiger dan ik dacht. Ook een nieuw test bestand zal gemaakt worden.
 
Vraag geherfommuleerd:

Bekijk bijlage Werkvoorraad S.C. Test.xlsm

Wat het bestand doet:
Als ik in tabblad Start in kolom C een aantal waarden invul worden in kolom D t/m G een aantal waarden ingevuld.
Deze worden gevonden mbv vert.zoeken.
Ik heb een macro gemaakt welke wanneer ik op de knop aanmaning druk wordt een Word geopend wordt welke daarna ook weer gegevens haalt uit dit Excel bestand. Echter het probleem van dit bestand is omdat ik 100 regels heb in Excel worden er ook 100 regels ingelezen in Word terwijl ik dit alleen voor de waarden wil waar iets op is ingevuld en niet voor de lege waarden.

Dit kan ik volgens mij alleen bereiken door regels te verwijderen wanneer ik deze niet nodig heb (als ik handmatig rijen in dit excel bestand verwijder dan werkt dit correct in het Word bestand.
Ik heb een macro ingebouwd dat wanneer het bestand wordt gesloten het alle aanpassingen verwijdert.
Ik zoek dus een VBA macro welke rijen aanvult.
Wanneer ik in tabblad Start, in kolom C een waarde invul wil ik dat deze de waarde gaat aanvullen met de gegevens uit kolom I t/m L (in dit voorbeeld) mbv van de formules in kolom D t/m G. En kolom B de formule vult.
Indien mogelijk ook met behoud van de opmaak en dat bij de laatst ingevulde waarde te tabelrand dikker is. Bij onbekende waarden (bijvoorbeeld geen mailadres) geen waarde weergeven.

Weet iemand raad?
Zou me echt helpen.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan