Limewire / winmx music

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperjasper86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2012
Berichten
1
Hallo Allemaal,

Ik probeer al enige tijd Limewire Free en winmx Music aan de praat te krijgen, maar helaas nog zonder enig resultaat. Telkens geven de programma`s aan geen verbinding te kunnen maken met het netwerk. De volgende stappen heb ik al ondernomen:

1. firewall uitgeschakeld.
2. Firewall toestemming gegeven voor deze programma's.
3. Java opnieuw geïnstalleerd.
4. Het programma meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en alles vooraf via de software optie verwijderd. Ook heb ik gelezen dat je alles moet verwijderen in het mapje "applicatie data". Dit heb ik ook meerdere keren gedaan.

Ik weet nu even niet meer hoe ik dit probleem moet oplossen. In het verleden hebben deze programma`s gewoon gewerkt. Ik kan zo ver ik weet helemaal geen p2p programma's meer gebruiken op deze computer. Ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen.
Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Jasper
 
is limewire en winmx niet uit de tijd van de batavieren???
volgens mij werken die niet meer
 
Jasper bedoelt waarschijnlijk niet het originele WinMX dat al jaaaaren niet meer officieel ondersteund wordt, maar LimeWire clone WinMX Music.

LimeWire zelf is "dood" en wordt ook niet meer ondersteund. Met wat foefjes en/of oude LimeWire versies kun je nog wel verbinding maken met het Gnutella-netwerk, maar dat is omslachtig. Waarom niet gewoon een LimeWire clone gebruiken? Er zijn er velen, de meesten werken zoals LimeWire, een aantal zelfs beter!

Hier een lijstje van Gnutella clients, gebasseerd op LimeWire:

- ADDAX P2P
- BearShare Turbo
- CitrixWire
- DexterWire
- GnutellaWire
- LemonWire
- LimeRunner
- LimeShare Pro
- LimeWire Music
- LimeWire Turbo
- LimeZilla
- LuckyWire
- Morpheus PRO
- MP3 Torpedo
- WinMX Music

Zelf gebruik ik Phex en Gtk-Gnutella, ook Gnutella clients maar helemaal zelf ontwikkeld dus geen LimeWire clones.
In deze programma's kun je filters instellen waardoor alle nepbestanden en andere rommel worden weggefiltert, werkt perfect!

Als je bovenstaande programma's zoekt met Google vind je ze, zit er vast wel eentje bij die WEL werkt!

Mochten ze geen van allen werken (uitgezonderd Gtk-Gnutella want die heeft geen Java nodig) dan zou het kunnen dat je
Java versie 7 hebt. Eventueel Java 7 verwijderen en Java 6 installeren is wellicht de oplossing...

Phex werkt bij mij overigens ook gewoon met Java 7...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan