probleem bij foto upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnv1988

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Ik heb een vraagje als ik een foto wil uploaden.
Ik moet met elke foto die ik upload weer van vooraf aan beginnen.
Moet dus continue naar mijn map toe gaan en dan selecteren (dit moet ik doen met elke foto).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de sites het onthouden en dat ik niet elke keer van vooraf aan moet beginnen.

Alvast bedankt,

Groetjes martijn.

Welkom op het Helpmij forum Martijn,
Het onderwerp is een beetje vaag. Waar loop je tegen deze beperking aan? In ieder geval, als ik ergens foto's moet uploaden dan kan ik gewoon een heel aantal selecteren door bij de laatste Shift ingedrukt te houden of terwijl ik Ctrl. ingedrukt houdt de afzonderlijke bestanden te selecteren of weer te de-selecteren. Het ligt dus aan de host dat je er slecht ééntje tegelijk kan posten. Ik gebruik graag http://www.imageshack.us als host voor mijn plaatjes.

Nee Als je Bijvoorbeeld bij marktplaats een foto wil plaatsen.
Dan druk je op bladeren-(dan kom je in de pop-up terecht)nu zoek je de map waar de foto's zitten- dan waar je de map waar ik de marktplaats foto's heb- en selecteer nu de gene die ik wikl op die plek.
Dat kan ik begrijpen.
Maar nu komt het.
Ik wil er nog een foto bij hebben dan moet ik alles weer opnieuw doen.
Waarom blijft hij niet bij de laatste map die ik geopend heb..

Ah ja. Het is een blader venster en jou caché is leeg.

Caché's vallen onder de gebruikers sporen die door hulpprogramma's wel eens worden gewist maar in jou geval zal de instelling om de download-map te onthouden niet afgevinkt staan. Bij Firefox: menu Extra > Opties > tabblad Privacy > Mijn navigatie en download geschiedenis onthouden en Zoek en formulier geschiedenis onthouden en cookies accepteren. Kijk maar eens welke van deze drie helpt.

Met Firefox heb je ook Explorer en ik heb Explorer 9. Ik heb hem alleen gebruikt voor een paar noodzakelijke dingen. Bij Marktplaats kom ik hiermee bij het uploaden van foto's wel telkens terug in de zelfde map. Bij Internet opties > Instellingen > tabblad Privacy heb ik de instelling op Normaal staan en bij Geavanceerd Automatische cookieverwerking (een niet afgevinkt vakje).

Ik sluit Explorer en start deze opnieuw. Weer ga ik naar Marktplaats en ik kom bij het plaatsen van de foto's opnieuw bij de zelfde map. Geen probleem dus.

Welke Windows versie hebben jullie?

Ik heb Vista en daar zie je in het blader venster rechts boven kleine pictogrammen (beeld, nieuwe map maken, bovenliggende map) plus links een pijltje "laatst bezochte map openen." Kan dit behalve het gewenste resultaat, ook opleveren dat deze caché weer automatisch gaat werken?

Ik heb in Explorer nog wat geprobeerd te saboteren maar helemaal niets kunnen vinden. Explorer kan natuurlijk altijd terug naar Standaard Instellingen. Probeer ook eens de Browsergeschiedenis te verwijderen bij Beveiliging want dat lost vaak problemen op.

Verder zou je Firefox kunnen installeren en moeten kijken of het probleem zich hier ook voordoet.

wij werken met windows 7 home premium...
de browersgeschiedenis word elke keer met afsluiten van IE al verwijderd

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag ik heb al eerder een topic gemaakt.
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik een probleem heb.
Ik kan wel foto uploaden naar sites alleen is het probleem dat ik steeds door alle mappen moet.
Hoe of beter kan dit aangepast worden (eventueel met programma) zodat als ik een foto wil uploaden dat ik niet eerst alle mappen moet doorgaan.

Alvast bedankt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan