Siemens 450ip met ziggo werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

peet62

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
2
Jaar geleden al gepost:Van ziggo een nieuwe modem/router gehad (ubee) maar nu krijg ik voipbuster niet meer werkend op mijn siemens 450IP telefoon.
Router ziet hem wel maar krijg op de telefoon de melding: "sip registratie is mislukt"
Wie weet een oplossing?
Ziggo heeft nu een Arris modem geleverd maar de boel werkt nog steeds niet, ter compensatie kreeg ik 120 euro voor 12 maanden bellenplus. Nu is er bijna een jaar om en weten ze nog niet hoe het komt.
Is er hier nu een slimme jongen(of meisje) die wel voipbuster werkend krijgt op een router die op een ziggo modem zit?
 
Misschien heb je hier wat aan:

MIJN TELEFOON GEEFT 'SIP REGISTRATIE MISLUKT' AAN, WAT KAN IK DOEN?

SIP is het protocol waarmee u over internet belt met de Gigaset C450 IP. Wanneer de melding 'SIP registratie mislukt' verschijnt heeft uw telefoon geen verbinding kunnen maken met de internetserver die de internettelefonie regelt. Dit kan diverse oorzaken hebben.
Er is geen STUN serveradres ingevuld. Sommige aanbieders van internettelefonie (zoals Voipbuster) werken met een zogenaamde STUN server. Wanneer deze niet staat ingesteld kan dit problemen geven. Vul in uw telefoon ook een STUN serveradres in. Voor Voipbuster is dit stun.voipbuster.com.
Andere mogelijke oplossingen voor de foutmelding 'SIP registratie mislukt':
Geef uw telefoon een vast IP adres in uw router. Hoe u dit doet verschilt per router. Richt u zich voor het instellen van uw router tot de leverancier van uw router.
Poorten op uw router openzetten die u uw SIP provider gebruikt. Richt u zich voor het instellen van uw router tot de leverancier van uw router.
De firmware updaten van uw telefoon
 
Helaas ,alles ingevuld maar niet werkend gekregen.
Is er iemand waar het werkt?
 
peet62, kun je registreren op IP adres? Wij hebben geen problemen met klanten die Ziggo en Voip hebben. Eventueel registreren op een andere poort?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan