Steam spel Terraria wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Hallo,

Ik heb Terraria gekocht via steam. Maar hij wil hem niet installeren. Hij zegt dat hij gaat beginnen met installeren en dan stopt hij ermee. Ik heb al opnieuw opgestart. Hoe los ik dit op zodat ik hem wel kan installeren?:)
 
ik heb even gegoogeld voor je en het schijnt dat vele mensen hetzelfde probleem hebben.
na wat zoeken kwam ik een comment tegen waarin iemand een oplossing bood en 3 mensen probeerde
die en vertelde daarna dat ze toen de game konden installen. de oplossing die gegeven werd was;

Make sure you install all new windows updates (except for like, IE9, piece of ♥♥♥♥ browser), then uninstall Terraria, uninstall your .NET and XNA frame work you currently have, download the XNA and .NET framework from the links the guy above has provided, then install them. Once done installing XNA and .NET, install Terraria and it should work fine.

mocht je alle kommentaren willen lezen dan kun je die hier vinden;
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1911579

hoop dat het werkt voor je,
succes

Leon
 
Bedankt voor het helpen! Ik heb zelf ook gezocht, maar kon zelf het juist niet vinden!
Het kan best zijn dat het de windows updates de juiste oplossing is! Want ik had niet geupdate voor een tijd. Als ik de computer afsluit en hij automatisch updates doet hij 1 update niet kan updaten. Het zijn maar hele kleine updates. Wat ik meestal doe ik gewoon de computer uitzetten:p Hij Update zeg maar ALTIJD door, zonder hij iets doet.

Maar wat zijn .NET en XNA frame ? Wat doen die files?

Bedankt!

Jaa. Het is zeker die Windows update. Hij zegt dit: Updates installeren, update 2 van 4 installeren ( hier blijft hij op 37 % ) KB2729449: beveiligingsupdate voor Microsoft.NET Framework 4 op windows X... Wat kan ik hier het beste mee doen?

Oke, ik heb hiermee de troubleshooter ( probleemhelper ) gebruikt. Maar dat werkt ook niet. Ik snap er niets meer van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is vreemd dat je een update van windows niet kunt installeren, dat die dus blijft hangen op 37% hangen. dat zou niet moeten kunnen.
wat dat veroorzaakt zou ik eerlijk gezegt niet zo snel weten, (zelfs al zou je een copy van windows gebruiken dan nog moet je alle updates
gewoon kunnen installen). ik denk dat je het beste even deze vraag op het software forum van Helpmij kunt stellen, daar "zitten" de mensen
die dit hoogstwaarschijnlijk wel weten. ik weet niet wat XNA is, maar .Net is een programma dat je soms nodig hebt om andere programma's
te kunnen gebruiken. zelf heb ik het wel eens nodig gehad zodat ik een speciaal programma voor game design kon gebruiken. dus, als dit
vereist is dan klinkt dat ergens wel logisch. ik weet dat ik .NET op mijn pc heb zitten.

helaas weet ik verder ook niet goed wat je nu verder moet doen, de beste stap is denk ik om eerst maar even de vraag te stellen over die
updates, op het software Helpmij forum.

succes,
Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan