Help! Ik word niet meer gevonden in zoekmachines en mijn 'oude' site wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danique89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2012
Hallo allemaal,

Mijn naam is Danique en ik wilde voor mijn bedrijf graag een nieuwe site. Nu was ik wat aan het snuffelen op het control pannel van mijn hosting provider (hostnet) en toen zag ik hoe simpel het was (tenminste dat dacht ik) om zelf, zonder enige kennis van html etc. een website te maken. Omdat ik mijn vorige website niet
meer mooi vond, heb ik het gewoon eens geprobeerd. Het is een strakke site zonder poespas geworden, omdat deze site echt puur als 'fabriekssite' dient. Echter, nu heb ik dus wel mooi een probleem:

Mijn 'oude site' wordt wel direct gevonden in google: als je daarop klikt staat er error. Dat is natuurlijk logisch want ik heb die site overgeschreven. Maar ik snap niet dat die site er dan nog is? En mijn nieuwe site wordt nergens gevonden.

Ik heb het programma gemaakt in pararellel sitebuiler (niet de plesk). Ik heb wel gewoon van die meta woorden ingevuld etc. Maar meer kon ik ook niet echt doen. Heb ik nu een probleem of is dit te verhelpen?

En oja, als je de site op mobiel bekijkt, is het ECHT GEEN GEZICHT!! Ik sta op het punt om toch maar een professional de site 'opnieuw' te laten bouwen, maar als jullie me zouden kunnen helpen, zou het ook super zijn! Het gaat om www.nanocoatautomotive.nl

Thanks!

de site vindt je nog niet in google omdat hij nog niet veel bezocht is of omdat hij door google nog niet is opgenomen. Ik zou gewoon enkele dagen wachten... Mijn website was ook pas na enkele dagen beschikbaar bij google.

Het probleem is te verhelpen door een 301 redirect in te voeren met google webmasterhulp. Voor hulp kunt u mij emailen info@goingsocial.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Danique: google webmasterhulp google en meld je website hier aan. met 301 redirects kan je je oude links linken aan de huidige links van je website.
maw. als mijn vorige link waar ik op gevonden was: www.autohulp.nl/garage. maar mn nieuwe link is www.garagehulp.nl/garage dan kan dit hier worden aangegeven zodat google weet waar het de bezoeker naartoe moet leiden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. zo niet reageer dan op deze post

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics ouder dan drie maanden mogen met rust worden gelaten. Deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan