Windows 8 wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Beste mensen,

Zoontje heeft sinds kort een W8 laptop en ik heb bij eerste gebruik de boel gekoppeld aan zijn @Live Windows account zoals gewenst.
Nu is het wel zo dat hij steeds zijn Windows wachtwoord moet intypen en aangezien hij nogal eens wegloopt bij zijn laptop frusteert dit hem ;)

Zelf al zitten zoeken op de diverse sites maar tot op heden nog niet gelukt dit aan te passen.

Iemand een idee hoe dit te doen?

Bedankt vast,
T

Als je de energie instellingen naar: "Nooit" zet, blijft de laptop altijd aan staan, ook als deze niet gebruikt wordt. Deze instellingen zijn op het onderstaande plaatje te vinden:

energie instellingen.png

Werkt dat in 8 ook Crash?
Blijft hij wel gewoon aangemeld bij Windows dan?

En nee, ik ga niet de energie instellingen aanpassen, dat is een bypass en lost het probleem niet op zoals ik het wil.

Gezien de uitleg op de link zou het ook in Windows 8 moeten kunnen. Ik heb geen Windows 8, dus kan het niet testen.

Het zal werken maar vraag me af of het account zelf aangemeld blijft. Dit i.v.m. de App Store en Skydrive bijvoorbeeld.
Ik ga wel eens kijken, bedankt vast.

Dank voor je hulp, was weer eenvoudiger dan ik veronderstelde :p

daar ik hetzelfde probleem heb , vraag , hoe dan opgelost ?

vind het ook storend om steeds te moeten inloggen

Aan de reactie te zien, zoals ik het aangegeven heb in het tweede bericht.

Graag volgende keer een eigen topic aanmaken. Mee liften in iemand zijn / haar topic is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan