Mindscanner
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2012
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje omtrent deze code hieronder.
1.CSS
2. functions.php
Deze code had ik gevonden op het Wordpress forum,de code laat de datum op je afbeeldingen tonen vindt ik op zich wel leuk maar ik zou liever hebben dat de datum veranderd in de categorie namen waarin de post zich bevindt.
Natuurlijk ben ik zo iemand die zulke codes niet zelf kan maken en copy/paste ik meestal.
Ik heb al zitten zoeken en zoeken maar ik kan maar geen code vinden die de categorie plaatst kortom ik loop erbij als een kip zonder kop.
Het moet ergens iets zijn met 'the_category' alé ik weet het niet.
Het resultaat ziet er momenteel zo uit ( www.cafeproat.be )
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en de code aanpassen zodat ik de categorie heb op men afbeeldingen?
Dank je wel.
Mvg,
Ik heb een vraagje omtrent deze code hieronder.
1.CSS
Code:
.date-meta {
background-color: #000;
opacity: .5;
filter: alpha(opacity=50);
position: absolute;
padding: 5px;
top: 21px;
right: 20px;
color: #FFF;
}
2. functions.php
Code:
function pinboard_post_thumbnail() {
if( has_post_thumbnail() ) : ?>
<figure class="entry-thumbnail">
<div class="date-meta"><? echo get_the_time( get_option( 'date_format' ) );?></div>
<a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="<?php the_title_attribute(); ?>">
<?php the_post_thumbnail( ( pinboard_is_teaser() ? 'teaser-thumb' : 'blog-thumb' ) ); ?>
</a>
</figure>
<?php endif;
}
Deze code had ik gevonden op het Wordpress forum,de code laat de datum op je afbeeldingen tonen vindt ik op zich wel leuk maar ik zou liever hebben dat de datum veranderd in de categorie namen waarin de post zich bevindt.
Natuurlijk ben ik zo iemand die zulke codes niet zelf kan maken en copy/paste ik meestal.
Ik heb al zitten zoeken en zoeken maar ik kan maar geen code vinden die de categorie plaatst kortom ik loop erbij als een kip zonder kop.
Het moet ergens iets zijn met 'the_category' alé ik weet het niet.
Het resultaat ziet er momenteel zo uit ( www.cafeproat.be )
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en de code aanpassen zodat ik de categorie heb op men afbeeldingen?
Dank je wel.
Mvg,