verwijderde items van andere map

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickgoedhart

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
Hallo,

Ik heb een Postvak In (Exchange account) en een extra postvak in mijn Outlook. Echter, als ik een mailtje uit het extra postvak delete dan komt hij terecht in het mapje "Verwijderde Items" van mijn normale Postvak In. Hoe krijg ik het voor mekaar dat als ik een mailtje verwijder uit dat extra postvak dat hij dan in de "Verwijderde Items" van dat extra postvak komt.

Wie o Wie??

Thanks on behalf

Zonder additionele (betaalde) software op de Exchange server is dat niet mogelijk.
Net zoals het zonder additionele software niet mogelijk is, als je als dat andere account mail verstuurd, dus dat andere account selecteert in het VAN veld, om de verzonden mail in de Verzonden Items folder van dat andere account te krijgen ipv. die van jezelf.

Natuurlijk kun je wel handmatig mails overslepen naar de juiste map op dat andere account.

Tijs.

Welke versie van Office gebruik je? Outlook 2010 kan dit namelijk wel.

@Dnties,

Om verzonden items van een functionele mailbox ook in de "Verzonden items" van die functionele mailbox te krijgen, heb je geen additionele software nodig. Je moet en register aanpassing hiervoor doen;
http://www.msoutlook.info/question/278

Zelfde voor de verwijderde items;
http://www.msoutlook.info/question/130

Die eerste gebruiken we op mijn werk ook, die tweede kwam ik net op de eerste link tegen en heb ik zelf nog niet getest.

@crash en RogerS: Dan ben ik (jarenlang :D) verkeerd geïnformeerd hierover.

Tijs.

Hehe, gelukkig leren we iedere dag vrolijk bij. :)

@patrickgoedhart,

Welkom op Helpmij.nl.:)

Denk dat je wel wat aan de gegeven links hebt, maar je moet wel met het register uitkijken. Tevens dient Outlook uit te staan. Herstart van pc/laptop is niet nodig, na de register aanpassing.

@dnties. Tot 2010 was het zo dat je 1 hoofdaccount had binnen outlook. Extra accounts moest je daar altijd onder hangen en met rules maar op de juiste plek zien te krijgen. Vanaf 2010 staan meerdere accounts keurig naast elkaar. Met dus ook meerdere prullenbakken, verzonden items, etc... Scheelt mij enorm veel tijd en ergernis met mijn 10+ accounts. Sta ik bijv. in mijn zakelijke mailbox en maak een nieuwe email, is de afzender ook meteen mijn zakelijk account en komt hij ook meteen in de juiste verzonden items.

Bij verzenden namens, heeft crash helemaal gelijk en zijnadditionele aanpassingen nodig.

@RogerS,

Niet enkel bij verzenden namens, maar ook bij verzenden als.:)

Graag je vraag op opgelost zetten: klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Register aanpassing deleted items hier nu op kantoor getest werkt prima. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan