Logitech Z506 5.1 aansluiten op PS3 en interactieve televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kriel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
3
Ik zit te kijken naar goedkope Dolby Surround 5.1 set om mijn PlayStation 3 en iTV (interactieve tv (Motorola 1963)) van KPN aan te sluiten.
Ik heb maar beperkt budget dus zat te kijken naar de Logitec Z506http://tweakers.net/pricewatch/263452/logitech-z-506/specificaties/. Ik heb de zitten puzzelen IMG_2613.JPG, maar kom er zelf niet uit hoe het mogelijk is om dit goed aan te sluiten.

Ik heb:
- TV: samsung le32b350
- PS3
- Motorola 1963

Weet iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Kriel,

Wat het makkelijkst is, om AUDIO via je PS3 HDMI naar je TV HDMI te sturen, dan vanuit je TV een audiokabel op je home cinema kit aansluiten op een input. Dit zou gewoon moeten werken, of denk ik nu te makkelijk?

MVG
Jopi328
 
Hallo Kriel,

Wat het makkelijkst is, om AUDIO via je PS3 HDMI naar je TV HDMI te sturen, dan vanuit je TV een audiokabel op je home cinema kit aansluiten op een input. Dit zou gewoon moeten werken, of denk ik nu te makkelijk?

MVG
Jopi328

De output van mijn Samsung tv heeft alleen maar optische uitgang. En de Logitech Z506 heeft geen optische ingang..Logitech_Z506_back_view.jpg
 
Weet je zeker dat er geen rood en witte poorten op je tv zitten? Lijkt me sterk namelijk
 
Ik kan het niet vinden: yYpgN.png

Stel dat er wel rode en witte poort is, dan heb ik toch niet dolby surround geluid, maar alleen stereo?
 
Er zit wel een rode en een witte aansluiting op je tv.
Op je plaatje is dat nummer 8 en dan de linkse twee aansluitingen.
En ja, dat is stereo. Dolby surround kan vanaf je tv alleen optisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan