Frostwire peer to peer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattyboy22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
2
Goede avond.

ik heb een vraag?

Als je bv Frostwire hebt geinstalleerd vraagt hij naar de mappen die je graag wilt delen.
ik heb daar eerlijk gezegt niet echt op gelet.
na een half uur zag ik dat ik bepaalde mappen ook op delen stond ik heb dit gelijk uit gezet.
mijn vraag is dan : alles wat in die map stond staat dat nu open en blood op het peer to peer netwerk?

graag reactie

alvast vriendelijke groet matthijs
 
Dit kan deels of bepaalde complete files wel geupload zijn tot het moment dat je je deelfunctie hebt uitgezet.
 
ik denk niet dat je nog kan ziet wat geupload is, tenminste niet als het programma een keer afgesloten is geweest.

Ik zou met niet al teveel zorgen maken dat alles nu op straat ligt... :eek: Het principe van peer to peer is dat de beschikbare data niet allemaal op één server staat, maar dat alle afzonderlijke gebruiker "servertje spelen".
Data wordt bovendien alléén maar geupload, als een andere gebruiker er actief naar op zoek is geweest en het expliciet heeft aangemerkt als te downloaden.
Beetje afhankelijk van wat er in die mappen stond, en wat de bestandsnamen zijn (want daarop wordt gezocht) kan je wel een beejte inschatten of het voor derden mogelijk interessant geweest is om die bestanden te downloaden. Een foto met als naam DSCN009837.jpg, je sinterklaasgedichtjes van vorig jaar of zelfs een bestand met je belastingaangifte 2012 zal niet snel gedownload worden, wandat dat is niet waar de gemiddelde gebruiker naar op zoek is.
99% van de mensen zoekt audio/video/foto met specifieke namen van titels of artiesten.

Bovendien.... zodra je (delen van) mappen blokkeert of gedeelde mappen verwijderd, zijn ze per direct ook niet meer terug te vinden voor derden.

tenzij je mappen gedeeld hebt met privé foto''s in de categorie "18+" :p ... geen paniek.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan