Hoe kom ik achter het admin wachtwoord geinstaleerd op mijn reklame zuil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willempie91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Berichten
2
Ik heb via mijn oude leverancier een reklamezuil (prestop) in bruikleen gekregen met daar op algemene reklame over hun producten voor in mijn showroom. Deze zuil is gemaakt met een touchscreen in de zuil. Nu ik een andere leverancier heb gekregen, en ik de zuil niet terug geef, wil ik deze gaan gebruiken voor in mijn showroom. Wanneer ik nu de zuil opstart wordt er automatisch een bat file opgestart met vooraf geinstaleerd programma. Wanneer ik op esc druk komt er een login veld waar ik een paswoord voor nodig heb en dit heb ik niet. Ik kan niet i windows komen.
Ook heb ik geprobeerd om via de F8, veilige modus opdrachtprompt, op te starten, maar dan werkt mijn toestenbord niet.
Ik hoor graag of iemand mij kan helpen,
Willempie
 
Ik heb een hoop vragen:

Welk besturingssysteem draait de zuil? Windows XP Embedded, Windows Embedded Standard 7, ... of een 'normale' versie?
Is het venster dat je krijgt van Windows? Zou je anders misschien een schermafdruk/foto kunnen maken?
De zuil heeft zeker geen optisch station? Of misschien een USB-aansluiting waarop je een extern optisch station aan zou kunnen sluiten?
Dan zou je misschien gebruik kunnen maken van ERD Commander, daarin zit een hulpprogramma, 'Locksmith', waarmee je het wachtwoord kunt herstellen.
 
als je de mogelijkheid hebt een cd te draaien op die zuil
dan hirensboot cd branden en daar staan veel tooltjes voor je op
 
Er windows vista op.
En standaard start de bat file op van mijn oude leverancier.
Ook zit er geen cd reader op. Heb alleen usb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan