Desktop Calendar werkt niet in Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Weet iemand hoe ik Desktop Calendar (Tinnes software), in Windows 8, toch op het bureaublad tevoorschijn kan toveren? Ik heb het programma als Windows 7 / administrator geïnstalleerd, maar zie niets! Ik heb ook de nieuwste versie van 8Gadgets geïnstalleerd, maar die werkt ook niet! Graag jullie hulp!

Mocht het onmogelijk zijn om Desktop Calendar in Windows 8 aan de praat te krijgen, kent iemand dan een soortgelijke software die een agenda op mijn bureaublad toont? Ik werk d.m.v. het programma Classic Start Menu met het uiterlijk van Windows, maar onder de motorkap zit Windows 8.

Dank alvast!!
 
Bedankt, manamana! Helaas kan ik hier niets mee. Volgens mij wordt in je bestanden uitgegaan van een permanent bureaublad met daarop alle Win8 tegels. Wat ik juist wil, is mijn ouderwetse bureaublad van win7 voor mijn neus hebben met daarop mijn oude gadgets. Helaas is dit in Win8 verdwenen, volgens mij :( Ik krijg geen enkel gadget te zien, terwijl ik, als ik rechtsklik op mijn bureaublad wel een submenuutje te zien krijg met het woord 'gadgets' erin... (komt door 8gadgets)
 
Ja, ik probeerde maar dacht al, dat zal niet de goede zijn, probeer hier eens een kijkje te nemen. Ik heb geen windows 8, nog niet. Maar las dit. klikje
 
Jammer dan weet ik het verder niet. Welllicht iemand??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan